ციფრული მარკეტინგის ავტომატიზაცია დღევანდელ სწრაფად განვ ...
ჩვენ საიტის დამზადებას მაქსიმალურად მოკლე ვადებში ვცდილობთ. ამასთანავე აუცილებელია შევინარჩუნოთ ხარისხი, მუშაობის პროცესში. შესრულების დრო პროექტის სირთულიდან გამომდინარე დგინდება. თანხის გადახდას კი ნაწილობრივ ან სამუშაოს დასრულების შემდგომ ხდება.
თანხას იხდით მხოლოდ ვებ საიტის დამზადების შემდეგ.
საიტის დამზადების ღირებულება გამოითვლება ინდივიდუალურად ვებ საიტის ფუნქციების და სირთულის მიხედვით.
დიახ თქვენ შეგეძლებათ: სურათის, ტექსტის, ვიდეოს, პროდუქციის, დამატება რედაქტირება წაშლა.
დამოკიდებულია საიტის სირთულეზე, კატეგორიასა და ფუნქციაზე. საშუალო ვადებია: სამი კვირიდან ერთი თვის ჩათვლით.
დამოკიდებულია პროექტზე: მზადდება როგორც კოდით, ასევე CMS -ით ანუ მზა ძრავით. მაგალითად WordPress
ციფრული მარკეტინგის ავტომატიზაცია დღევანდელ სწრაფად განვ ...
ხელოვნური ინტელექტი მარკეტინგში 2024 წლის ტრენდებს თუ გადავ ...
პრეზენტაციის გაკეთება ბიზნესის სამყაროში ეფექტური კომუნი ...
ლოგოს შექმნა ლოგოს შექმნა არის შემოქმედებითი პროცესი, რ ...
ბიზნეს ფოტო / ვიდეო გადაღება პროფესიონალური ბიზნეს ფოტო ...
გრაფიკული დიზაინი კარგი დიზაინი კარგი ბიზნესია-თომას ჯ.უოტს ...
SEO ოპტიმიზაცია გამოიყენეთ SEO-ს პოტენციალი, რათა ბიზნე ...
SEO სპეციალისტის მნიშვნელობა Consulting ...
ციფრული მარკეტინგი ტექნოლოგიების საუკუნეში ბრენდის შენე ...
საიტის დამზადება ჩვენ საიტის დამზადებას მაქსიმალურად მოკ ...
7 რამ, რაც ყველა კარგმა ქოფირაითერმა უნდა ...
სოციალური მედიასოციალური მედია ციფრული ეპოქის უზარმაზარ ...
ჩვენ ვცდილობთ მაქსიმალურად სწრაფად დავამზადოთ ვებ საიტები, რადგან ჩვენ ვუფრთხილდებით ჩვენი მომხარებლების დროს , თუმცა ამავდროულად დიდ მნიშვნელობას ვანიჭებთ ვებ საიტების დამზადების ხარისხს,რადგან ეს არის პროცესი როდესაც ყველა დეტალი გასათვალისწინებელია მიზნის მისაღწევად.
ამ დეტალებისა და ჩვენი მონდომების გათვალისწინებით ვებ გვერდის დამზადება ხორციელდება შემდეგ ვადებში:
ექსკლუზიური ვებ საიტის დამზადება და დრო განისაზღვრება მხარეთა შეთანხმებით.
ვებ საიტის დამზადებას შეიძლება ერთი დან ოთხ თვემდე დასჭირდეს.იმის ცოდნა,თუ რამდენი ხანი სჭირდება ვებ საიტის დამზადებას? აუცილებლია მიმართოთ სააგენოს ან დეველოპერს.
ვებ საიტის შექმნა შეიძლება ხანგრძლივი პროცესი იყოს.საერთო ჯამში, შექმნის დრო დამოკიდებულია იმაზე,თუ რა სირთულის საიტის შექმნა გსურთ.
მაგალითად, შეგიძლია შექმნათ ერთგვერდიანი ვებ საიტი დეველოპერის დახმარებით ერთ დღეში.თუმცა მრავალგვერდიანი ვებ საიტების კოდირებას შეიძლება კვირები დასჭირდეს.
ვებ საიტის მარტივად აღსაქმელი დიზაინი მოქმედებს მომხარებლის გამოცდილებაზე,რის გამოც დიდი ყურადღება ექცევა მას.ვებ საიტის უნიკალური დიზაინი,მარტივად ამოსაცნობია მომხარებლისთვის რაც კონკურენციას გაგიადვილებთ.
ვებ-საიტის დამზადების ღირებულება დამოკიდებულია რამდენიმე ფაქტორზე: ვებ საიტის სტრუქტურა და დიზაინი, ფუნქციონალი, საიტების და ენების რაოდენობა.
ბუნებრივია ყველას სურს ვებ-საიტის დამზადება იაფად, თუმცა არ უნდა დაგვავიწყდეს ხარისხის ფაქტორი, ვინაიდან ამ ეტაპზე ფინანსების დაზოგვამ, შესაძლოა გამოიწვიოს მოგვიანებით ახალი ვებ-საიტის ყიდვის საჭიროება.
კომპანია INFINITY SOLUTIONS-მა შეიმუშავა სხვადასხვა შეთავაზება, რომელთა მთავარი პრინციპია – მისაღები ფასი და მაღალი ხარისხი.
ეს არის ონლაინ შოპის ბიუჯეტური ვერსია, რომელსაც ფუნქციების დამატების მეშვეობით გააჩნია შესაძლებლობა ნებისმიერ დროს გადაიქცეს ონლაინ მაღაზიად.
კატალოგის ტიპის ვებსაიტი არის საინფორმაციო ვებსაიტი,რომელიც შექმნილია ისე,როგორც დაბეჭდილი ბროშურა.ის შეიცავს პროდუქტის აღწერის ტექსტს და სურათებს,რომელიც რეკლამირებენ კომპანიის პროდუქცტებსა თუ სერვისებს.როგორც წესი, მერყეობს ერთიდან ხუთ გვერდამდე.
კატალოგის ტიპის ვებსაიტი უფრო სწრაფად და მარტივად გასაკეთებელია,ვიდრე სრულად ფუნქციონალური ბიზნეს ან ელექტრონული კომერციის საიტი.კატალოგის ტიპის ვებ საიტი იდეალურია შეზღუდული ბიუჯეტის მქონე მცირე ბიზნესებისთვის.
კატალოგის ტიპის ვებ საიტებს გააჩნიათ პროდუქციის დამატების და მომხმარებლისთვის მაქსიმალურად მარტივად წარმოჩენის შესაძლებობები :
სანფორმაციო ვებ საიტის მთავარი მზანია საკვანძო შეტყობინებების გაზიარება ვებ საიტის ვიზიტორებთან.ბევრი შექმნილია ორგანიზაციის სიახლეების და დეტალების გადმოსაცემად.ვინ,რა,როგორ,სად და რატომ,ასევე გვაძლევს ინფორმაციებს ბიზნესებზე და მათ განვითარებაზე, ასე რომ ბევრი სახე არსებობს საინფორმაციო ვებ საიტის.ასეთმა ვებ საიტებმა უნდა გააზიაროს ინფორმაცია საკუტარი ბიზნესის შესახებ და როგორ შეუძლია მომხარებელს დაუკავშირდეს მას.
ვებ სატებს,რომელიც შექმნილია ინფორმაციისთვის.აქვეყნებენს ინფორმაციას კონკრეტულ თემებზე ან თემების დიაპაზონზე.ასეთ ვებ საიტებს ეწოდებათ საინფორმაციო გვერდები.დიდი საინფორმაციო ვებ საიტებს შეუძლია იმოქმედოს,როგორც გაყიდვების შესანიშავი ინსტრუმენტი თქვენი კომპანიისთვის.
მას შეუძლია დაიპყროს პოტენციური კლიენტები თქვენი კომპანიის შესახებ და იმოქმედოს როგორც პირველი ხაზი თქვენსა და თქვენს კლიენტებს შორის.ჩვენ შეგვიძლია გავაგებინოთ მომხარებელს ჩვენს ბიზნესზე მაშინაც კი როცა გვძინავს ,ალბათ დაგვეთანხმებით ყველაზე კარგი ისაა რომ, ხელმისაწვდომია 24-7-365.
ტურისტული კომპანიების დიდი ნაწილი ინტერნეტშია გადასული, მომხმარებელი სწორედ აქ ეძებს შესაბამის ტურებს,ამიტომ მსგავსი კომპანიებისთვის არის აუცილებელი ვებ საიტის დამზადება,ამასთანავე კომპანია რომელსაც ვებ საიტი აქვს მომხარებელთან სანდოობით სარგებლობს.
აქედან გამომდინარე, ტურისტული კომპანიებისთვის განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია ინტერნეტ სივრცეში, თავიანთი თავის ეფექტური ვებ საიტით წარმოჩენა.
ტურისტული ვებ საიტების ასევე სასტუმროსთვის გათვლილ ვებ საიტებისთვის სასიცოცლოდ მნიშვნელოვანია ვებ გვერძე ” Reviews” ადგილის გამოყოფა რადგან მომხარებელმა შეგვაფასოს ეს მეტ სანდოობას უჩენს სხვა მომხარებელსაც.
ტურისტული ვებ საიტის ძირითადი ელემენტებია:
სამშენებლო ბიზნესის ინტერნეტში წარმოსაჩენად ერთ-ერთი უმთავრესი ელემენტია ხარისხიანი და ეფექტური სამშენებლო ვებ საიტის დამზადება.
ეფექტური და ფუნქციონალური ვებ საიტის გარეშე, შეუძლებელია კონკურენცის გაწევა ისეთი სამშენებლო კომპანიებისთვის, რომლებიც უკვე ფლობენ ასეთ ვებ საიტებს,ამასთანავე აღსანიშნავია კომპანია რომელსაც აქვს თავისი ვებ საიტი მომხარებელში სანდოობით სარგებლობს
სამშენებლო სახის ვებ გვერდებზე შესაძლებელიაასევე განვათავსოთ მიმდინარე თუ დასრულებული პროქტები, რომელსაც ნახვაც მომხარებელს შეეძლება.
მომხარებელს,როდესაც პროექტები დახვდება ვებ საიტზე პირველი შეხედულება ჩამოუყალიბდება როგორც კომპანიის ასევე მის შესრულებულ სამუშაოებზე.
ვებ საიტის დამზადება WordPress-ის სისტემაზე საკმაოდ პოპულარულია, როგორც საქართველოში, ასევე მსოფლიოში.
თავის არსში, WordPress არის უმარტივესი, ყველაზე პოპულარული გზა საკუთარი ვებსაიტის ან ბლოგის შესაქმნელად. სინამდვილეში, WordPress ფლობს ინტერნეტში არსებული ყველა ვებსაიტის 43.3%-ს. დიახ – ოთხიდან ერთზე მეტი ვებსაიტი, რომელსაც თქვენ სტუმრობთ, სავარაუდოდ იკვებება WordPress-ით.
მასზეა აწყობილია ისეთი ცნობილი საერთაშორისო ბრენდები, როგორებიცაა: Microsoft, Disney, BBC, Sony, Spotify, The new York Times და სხვა. მისი დახმარებით უამრავი ვებ გვერდი იქმენბა დღიურად და მისი მოხმარება მუდმივად იზრდება.
არ დაგვავიწყდეს ის ფაქტიც რომ საქართველოშიც პოპულარულია ეს ძრავი და მას აქტიურად იყენებს როგორც საშუალო ასევე დიდი ბიზნესები.
ვებ-საიტის დამზადება ბევრ ფაქტორზეა დამოკიდებული, როგორიცაა:
დამატებითი ინფორმაციის მისაღებად ვებ საიტის დამზადებასთან დაკავშირებით გთხოვთ დაგვიკავშირდეთ (568 69 48 79).
ვებ საიტის დამზადება! დღესდღეობით კომპანიისთვის ვებ საიტის დამზადება ისეთივე მნიშვნელოვანია, როგორც მაღაზიის, ოფისის ან ტელეფონის ნომრის. კვლევამ აჩვენა, რომ 10 მომხმარებლიდან 6 ბრენდისგან ვებ საიტს მოელის, რათა მეტი შეიტყონ ბიზნესის შესახებ.
რაღატომ უნდა დაკარგოთ დრო, როცა მომხმარებლები ციფრულ სამყაროში გეძებენ! თუ ფლობთ ან მართავთ ბიზნესს, რომელსაც ეს ნაბიჯი ჯერ არ გადაუდგამს ონლაინ სამყაროში, ჩვენ მოგიძიეთ მიზეზები, რომლებიც დაგაფიქრებთ, რატომ არ გააკეთეთ ეს ადრე. ვებ საიტის დამზადება!
ონლაინ ყოფნა 24/7-ზე
ვებ საიტის დამზადება ნიშნავს, რომ მომხმარებელს ყოველთვის შეუძლია თქვენი პოვნა – ნებსმიერ დროს, ნებისმიერ ადგილას. სამუშაო საათების მიღმაც კი, ვებ საიტი აგრძელებს ახალი მომხმარებლების პოვნას და დაცვას. ის მომხმარებელს სთავაზობს კომფორტს, რადგან მათ საჭირო ინფორმაციის მიღება საკუთარი სახლიდან შეუძლიათ, ყიდვის დამატებითი ზეწოლის გარეშე. გარდა ამისა, ვინაიდან, დღესდღეობით, კომპანიების უმეტესობას უკვე აქვს საკუთარი ვებ საიტი, არსებობს ყველა შანსი, რომ მათ მომხმარებლები დაგაკარგვინონ.
ინფორმაციის გაცვლა
უმარტივესად, ვებ საიტი უზრუნველყოფს მყიდველებსა და გამყიდველს შორის ინფორმაციის კომუნიკაციის სწრაფ და მარტივ გზას. შეგიძლიათ მიუთითოთ გახსნის საათები, საკონტაქტო ინფორმაცია, აჩვენოთ მდებარეობის ან პროდუქტების სურათები და გამოიყენოთ საკონტაქტო ფორმები პოტენციური მომხმარებლების კითხვების გასაადვილებლად ან არსებული მომხმარებლებისგან უკუკავშირის მიღების მიზნით. ეს ასევე კარგი გზაა სოციალური მედიის არხების პოპულარიზაციისთვისაც.
სანდოობა
დღევანდელ თანამედროვე სამყაროში, არსებობს მოლოდინი, რომ ნებისმიერი რეპუტაციის მქონე კომპანია ციფრულ პლატფორმებზე უნდა პოზიციონირდებოდეს.
პოტენციურ კლიენტებს, სავარაუდოდ, უნდობლობა ექნებათ ნებისმიერი ბიზნესის მიმართ, რომელსაც არ აქვს ტელეფონის ნომერი ან ფიზიკური მისამართი და იგივე შეიძლება ითქვას ვებ-საიტისა და ელექტრონული ფოსტის მისამართის არქონის შემთხვევაში. მეტიც, ვებ საიტზე მიღებული პოზიტიური გამოცდილება მათ აფიქრებინებს, რომ ბიზნესისგანაც იგივეს უნდა ელოდოს.
შემცირებული ხარჯები
თუკი თქვენ ყიდით პროდუქტს, ვებ-საიტის დახმარებით ამის გაკეთება უმარტივესად, ონლაინ შეგიძლიათ ყოველგვარი დამატებითი ხარჯების გარეშე, რომელიც გულისხმობს ქირის, კომუნალურებისა და პერსონალის ხელფასების ხარჯებს. ეს ბიზნესს მიანიჭებს რეალურ კონკურენტულ უპირატესობას.
ბაზრის გაფართოება
ვინაიდან ვებ-საიტი ხელმისაწვდომია ყველასთვის მთელს მსოფლიოში, გეოგრაფიული ბარიერების გარღვევის შესაძლებლობა არასოდეს ყოფილა ასეთი მარტივი. Ნებისმიერი ადამიანი, ნებისმიერი ქვეყნიდან შეძლებს თქვენი კომპანიის პოვნას და ახლა იგი თქვენი პოტენციური მომხმარებელია.
მომხმარებელთა შეხედულებები
ანალიტიკური ინსტრუმენტები საშუალებას გაძლევთ განსაზღვროთ ვინ არის თქვენი ტიპური მომხმარებელი, როგორ გიპოვათ, რა მოსწონს, მოარგოთ ბიზნესი მათ და მაქსიმალურად გაზრდოთ გაყიდვები.
რეკლამა
ისეთი ინსტრუმენტები, როგორიცაა Google AdWords ან Facebook რელამა, გაძლევთ ძალას, მიაღწიოთ კლიენტებს ბევრად მეტი სიზუსტითა და საიმედოობით, ვიდრე ტრადიციული ოფლაინ რეკლამის მეთოდებით. SEO და ონლაინ რეკლამა შესანიშნავი გზაა ცნობიერების ასამაღლებლად, თუ ეს სწორად იქნა გაკეთებული, ტრეფიკი ვებ საიტზე გაიზრდება და Მომხმარებელი კონკრეტული პროდუქტის ან სერვისის ონლაინ ძიებისას თქვენს ვებ საიტს მოწინავე პოზიციებზე დაინახავს.
ზრდის შესაძლებლობა
ვებ საიტები, ზოგადად, შესანიშნავი გზაა პოტენციური ინვესტორების მოზიდვის უზრუნველსაყოფად. ის გვიჩვენებს, რას წარმოადგენს თქვენი კომპანია, რას მიაღწია და რისი მიღწევა შეუძლია მომავალში.
ვებ საიტის დამზადება შეიძლება ხანგრძლივი პროცესი იყოს.საერთო ჯამში, შექმნის დრო დამოკიდებულია იმაზე,თუ რა სირთულის საიტის შექმნა გსურთ.
მაგალითად, შეგიძლია შექმნათ ერთგვერდიანი ვებ საიტი დეველოპერის დახმარებით ერთ დღეში.თუმცა მრავალგვერდიანი ვებ საიტების დამზადებას შეიძლება კვირები დასჭირდეს.
ვებ საიტის მარტივად აღსაქმელი დიზაინი მოქმედებს მომხარებლის გამოცდილებაზე,რის გამოც დიდი ყურადღება ექცევა მას.ვებ საიტის უნიკალური დიზაინი,მარტივად ამოსაცნობია მომხარებლისთვის რაც კონკურენციას გაგიადვილებთ.
ვებ-საიტის დამზადების ღირებულება დამოკიდებულია რამდენიმე ფაქტორზე: ვებ საიტის სტრუქტურა და დიზაინი, ფუნქციონალი, საიტების და ენების რაოდენობა.
ბუნებრივია ყველას სურს ვებ-საიტის დამზადება იაფად, თუმცა არ უნდა დაგვავიწყდეს ხარისხის ფაქტორი, ვინაიდან ამ ეტაპზე ფინანსების დაზოგვამ, შესაძლოა გამოიწვიოს მოგვიანებით ახალი ვებ-საიტის ყიდვის საჭიროება.
კომპანია INFINITY SOLUTIONS-მა შეიმუშავა სხვადასხვა შეთავაზება, რომელთა მთავარი პრინციპია – მისაღები ფასი და მაღალი ხარისხი.
ეს არის ონლაინ შოპის ბიუჯეტური ვერსია, რომელსაც ფუნქციების დამატების მეშვეობით გააჩნია შესაძლებლობა ნებისმიერ დროს გადაიქცეს ონლაინ მაღაზიად.
კატალოგის ტიპის ვებსაიტი არის საინფორმაციო ვებსაიტი,რომელიც შექმნილია ისე,როგორც დაბეჭდილი ბროშურა.ის შეიცავს პროდუქტის აღწერის ტექსტს და სურათებს,რომელიც რეკლამირებენ კომპანიის პროდუქცტებსა თუ სერვისებს.როგორც წესი, მერყეობს ერთიდან ხუთ გვერდამდე.
კატალოგის ტიპის ვებსაიტი უფრო სწრაფად და მარტივად გასაკეთებელია,ვიდრე სრულად ფუნქციონალური ბიზნეს ან ელექტრონული კომერციის საიტი.კატალოგის ტიპის ვებ საიტი იდეალურია შეზღუდული ბიუჯეტის მქონე მცირე ბიზნესებისთვის.
კატალოგის ტიპის ვებ საიტებს გააჩნიათ პროდუქციის დამატების და მომხმარებლისთვის მაქსიმალურად მარტივად წარმოჩენის შესაძლებობები :
სანფორმაციო ვებ საიტის მთავარი მზანია საკვანძო შეტყობინებების გაზიარება ვებ საიტის ვიზიტორებთან.ბევრი შექმნილია ორგანიზაციის სიახლეების და დეტალების გადმოსაცემად.ვინ,რა,როგორ,სად და რატომ,ასევე გვაძლევს ინფორმაციებს ბიზნესებზე და მათ განვითარებაზე, ასე რომ ბევრი სახე არსებობს საინფორმაციო ვებ საიტის.ასეთმა ვებ საიტებმა უნდა გააზიაროს ინფორმაცია საკუტარი ბიზნესის შესახებ და როგორ შეუძლია მომხარებელს დაუკავშირდეს მას.
ვებ სატებს,რომელიც შექმნილია ინფორმაციისთვის.აქვეყნებენს ინფორმაციას კონკრეტულ თემებზე ან თემების დიაპაზონზე.ასეთ ვებ საიტებს ეწოდებათ საინფორმაციო გვერდები.დიდი საინფორმაციო ვებ საიტებს შეუძლია იმოქმედოს,როგორც გაყიდვების შესანიშავი ინსტრუმენტი თქვენი კომპანიისთვის.
მას შეუძლია დაიპყროს პოტენციური კლიენტები თქვენი კომპანიის შესახებ და იმოქმედოს როგორც პირველი ხაზი თქვენსა და თქვენს კლიენტებს შორის.ჩვენ შეგვიძლია გავაგებინოთ მომხარებელს ჩვენს ბიზნესზე მაშინაც კი როცა გვძინავს ,ალბათ დაგვეთანხმებით ყველაზე კარგი ისაა რომ, ხელმისაწვდომია 24-7-365.
ტურისტული კომპანიების დიდი ნაწილი ინტერნეტშია გადასული, მომხმარებელი სწორედ აქ ეძებს შესაბამის ტურებს,ამიტომ მსგავსი კომპანიებისთვის არის აუცილებელი ვებ საიტის დამზადება,ამასთანავე კომპანია რომელსაც ვებ საიტი აქვს მომხარებელთან სანდოობით სარგებლობს.
აქედან გამომდინარე, ტურისტული კომპანიებისთვის განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია ინტერნეტ სივრცეში, თავიანთი თავის ეფექტური ვებ საიტით წარმოჩენა.
ტურისტული ვებ საიტების ასევე სასტუმროსთვის გათვლილ ვებ საიტებისთვის სასიცოცლოდ მნიშვნელოვანია ვებ გვერძე " Reviews" ადგილის გამოყოფა რადგან მომხარებელმა შეგვაფასოს ეს მეტ სანდოობას უჩენს სხვა მომხარებელსაც.
ტურისტული ვებ საიტის ძირითადი ელემენტებია:
სამშენებლო ბიზნესის ინტერნეტში წარმოსაჩენად ერთ-ერთი უმთავრესი ელემენტია ხარისხიანი და ეფექტური სამშენებლო ვებ საიტის დამზადება.
ეფექტური და ფუნქციონალური ვებ საიტის გარეშე, შეუძლებელია კონკურენცის გაწევა ისეთი სამშენებლო კომპანიებისთვის, რომლებიც უკვე ფლობენ ასეთ ვებ საიტებს,ამასთანავე აღსანიშნავია კომპანია რომელსაც აქვს თავისი ვებ საიტი მომხარებელში სანდოობით სარგებლობს
სამშენებლო სახის ვებ გვერდებზე შესაძლებელიაასევე განვათავსოთ მიმდინარე თუ დასრულებული პროქტები, რომელსაც ნახვაც მომხარებელს შეეძლება.
მომხარებელს,როდესაც პროექტები დახვდება ვებ საიტზე პირველი შეხედულება ჩამოუყალიბდება როგორც კომპანიის ასევე მის შესრულებულ სამუშაოებზე.
ჩვენ ვცდილობთ მაქსიმალურად სწრაფად დავამზადოთ ვებ საიტები, რადგან ჩვენ ვუფრთხილდებით ჩვენი მომხარებლების დროს , თუმცა ამავდროულად დიდ მნიშვნელობას ვანიჭებთ ვებ საიტების დამზადების ხარისხს,რადგან ეს არის პროცესი როდესაც ყველა დეტალი გასათვალისწინებელია მიზნის მისაღწევად.
ამ დეტალებისა და ჩვენი მონდომების გათვალისწინებით ვებ გვერდის დამზადება ხორციელდება შემდეგ ვადებში:
ექსკლუზიური ვებ საიტის დამზადების დრო განისაზღვრება მხარეთა შეთანხმებით.
ვებ საიტის დამზადება WordPress-ის სისტემაზე საკმაოდ პოპულარულია, როგორც საქართველოში, ასევე მსოფლიოში.
თავის არსში, WordPress არის უმარტივესი, ყველაზე პოპულარული გზა საკუთარი ვებსაიტის ან ბლოგის შესაქმნელად. სინამდვილეში, WordPress ფლობს ინტერნეტში არსებული ყველა ვებსაიტის 43.3%-ს. დიახ – ოთხიდან ერთზე მეტი ვებსაიტი, რომელსაც თქვენ სტუმრობთ, სავარაუდოდ იკვებება WordPress-ით.
მასზეა აწყობილია ისეთი ცნობილი საერთაშორისო ბრენდები, როგორებიცაა: Microsoft, Disney, BBC, Sony, Spotify, The new York Times და სხვა. მისი დახმარებით უამრავი ვებ გვერდი იქმენბა დღიურად და მისი მოხმარება მუდმივად იზრდება.
არ დაგვავიწყდეს ის ფაქტიც რომ საქართველოშიც პოპულარულია ეს ძრავი და მას აქტიურად იყენებს როგორც საშუალო ასევე დიდი ბიზნესები.
ვებ საიტის ჩაბარების შემდგომ მნიშვნელოვანია გაუფრთხილდეთ და მუდმივად გამართული იყოს თქვენი ვებ საიტი.
ზოგადად ნებისმიერი ვებ საიტის საჭიროებს ტექნიკურ უზრუნველყოფას, მარტივი ერთსაიტიანიდან დაწყებული, უფრო კომპლექსური ონლაინ შოპინგის ვებ საიტით დამთავრებული.
ამიტომაც, განსაზღვრეთ პასუხისმგებელი პირი ან ორგანიზაცია, რომელიც განახორციელებს ვებ საიტის ტექნიკურ უზრუნველყოფას.
მათ შორის: განახორციელებს ვებ საიტის მუდმივ მონიტორინგს, ტექნიკურად განაახლებს მას, ხოლო პრობლემის წარმოშობისას, გამოასწორებს და აღადგენს ვებ-საიტის გამართულ ფუნქციონირებას.
რჩევებ თუ როგოგორ გამოჩნდეს თქვენი ვებ გვერდი პირველ ადგილზე (SERP) საძიებო ფანჯარაში :
ვებ საიტი არის თქვენი ყველაზე მთავარი მარკეტინგული ხელსაწყო. თუ თქვენ არ გაქვთ ვებ საიტი, ეს ნიშნავს ჩვენი პოტენციური მომხარებელი დავუთმოთ ჩვენს კონკურენტებს ან არსებული დავკარგოთ.
იმისათვის რომ თქვენ დაგეგმოთ ეფექტური მარკეტინგული აქტივობები,ამისთვის პირველ რიგში საჭიროა გქონდეთ ვებ საიტი, რომელიც ბიზნეს საქმიანობის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი კომპონენტია.
ჩვენ ვისაუბრებთ ქვემოთ იმ მნიშვნელოვან კომპონენტებზე რაც წარმატებულ კომპანიად გაქცევთ, ხოლო არსებულის შემთხვევაში გაგიადვილებთ კოკურენციას :
1.სწორი მიზანის დასახვა(მიზანი უნდა იყოს კონკრეტული და დროსთან თანხვედრაში)
სანამ ვებ საიტის დამზადებას დაიწყებთ, უნდა დასახოთ მთავარი მიზანი, გაეცით პასუხი კითხვაზე „რისთვის გინდათ ვებ საიტი და რაში გამოიყენებთ მას"?
ამ კითვებზე პასუხის გაცემა გაგიადვილებთ შემდეგი ნაბიჯების დაგეგმვას მაგალითად:გაყიდვების ზრდისთვის, ბრენდის ცნობადობის გაზრდისათვის, კლიენტების ინფორმირებისათვის თუ სხვა.
ვებ საიტის ზოგადი მიზნიდან გამომდინარე, უნდა განსაზღვროთ ამ მიზნის მისაღწევი ეფექტური ნაბიჯები.
მაგალითად,თუ ვებ საიტიდან გსურთ გაყიდვების განხორციელება, უნდა არსებობდეს, შესაბამისი გადახდის, დაჯავშნის ,კალათაში დამატების ფუნქციები,რომელიც თავის მხრივ უნდა იყოს გამართული, რათა მომხარებელი არ შეფერხდეს ჩვენთვის სასურველი ქმედების შესრულებისას.
თუ ბრენდის პოპულარიზაცია გსურთ, უნდა არსებობდეს უნიკალური დიზაინი, ბლოგის წარმოებისთვის საჭირო აუცილებელი ფუნქციები, სოციალური მედიის ღილაკები და ყველა ის დეტალი რომელიც ბრენდს დაეხმარება ზრდაში.
2.SEO კონტენტ მარკეტინგი
შესაძლოა კარგი ვებ საიტს დაამზადოთ, უნიკალური დიზაინითა და ფუნქციებით, თუმცა ყველაზე მნიშვნელოვანი მაინც ამ ვებ საიტზე მომხმარებელთა მოზიდვაა,ამისთვის მარკეტერები სხვადასხვა ხერხებს მიმართავენ,თუმცა ახლა გაგaცნობთ საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციას (SEO)
აღნიშნულის განხორციელება რასაკვირველია თქვენ შეგიძლიათ გარკვეული დანახარჯებით (Facebook რეკლამა, Google რეკლამა და ა.შ.), თუმცა არსებობს უფასო და უფრო ეფექტური გზა რომელიც უკვე ავღნიშნეთ ზემოთ.მაგ: საძიებო სისტემებიდან მოსული მომხმარებელი.
იმისათვის, რომ საძიებო სისტემიდან მოიზიდოთ მომხმარებელი აუცილებელია თქვენმა ვებ საიტმა ძიების დროს უმაღლეს შედეგები აჩვენოს (რაშიც შეგიძლიათ ენდოთ ჩვენს პროფესიონალებით დაკომპლექტებულ გუნდს).
ამისთვის კი ორი მნიშვნელოვანი ელემენტი უნდა გაითვალისწინოთ და განახორციელოთ, ეს არის საძიებო სისტემის ოპტიმიზაცია (SEO) და კონტენტ მარკეტინგი.
საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციი(SEO)-ს მეშვეობით თქვენ იქნებით გზა თქვენი ვებ საიტის წარმატებისკენ , ხოლო კონტენტ მარკეტინგი იქნება ამ გზაზე მომხმარებლის მოზიდვის საშუალება.
საძიებო სისტემის ოპტიმიზაცია (SEO) საშუალებას იძლევა ვებ საიტი ტექნიკურად ისე იყოს გაკეთებული, რომ რაც შეიძლება მეტი მომხმარებლის მოზიდვა იქნეს შესაძლებელი, ხოლო მათი მოზიდვის მთავარი მექანიზმია ეფექტური კონტენტის ქონა, რომელიც ჯერ მოხიბლავს თავად Google-ს და სხვა საძიებო სისტემებს,შემდგომ თავად მომხმარებელს.
ამდენად, თქვენ არ უნდა დააყენოთ საკითხი ასე: საძიებო სისტემის ოპტიმიზაცია (SEO) ჯობია თუ კონტენტ მარკეტინგი, არამედ ორივე ამ ელემენტის განხორციელება დადებითად აისახება თქვენი ვებ საიტის ფუნქციონირებაზე.
ასე რომ საძიებო სისტემის ოპტიმიზაცია(SEO) არის შეუქცევადი პროქცესი,რომელიც ბიზნესმა მუდმივად უნდა განახორციელოს,წინააღმდეგ შემტხვევაში თქვენს ადგილს კონკურენტი დაიკავებს.
3.ვებ საიტის სტრატეგია მობილურებისთვის
მობილური ძიების პროცენტულობა ყოველდღიურად იზრდება. ამიტომაც აუცილებელია თქვენ ვებ საიტი აყვეს აღნიშნულ ტენდენციას და მობილური ძიებისათვის თავსებადი იყოს,ასევე Google საც უყავრს მობილურზე მორგებული ვებსაიტი თუ კონტენტი ,რითაც გვასაჩუქრებს (SERP) ზე მოწინავე პოზიციით.
აღსანიშნავია, რომ 2015 წლიდან გუგლის საძიებო სისტემა ნეგატიურად რეაგირებს ისეთ ვებ გვერდებზე, რომლებიც არ არიან თავსებადი მობილურ ტელეფონებთან,რადგან სტატისტიკამ აჩვენა მომხარებლების 72.8% სწორედ მობილურით ახორციელებს ძიებას.
გარდა ამისა, თუ თქვენი ვებ საიტის მიზნებიდან გამომდინარე, მოსალოდნელია, რომ მომხმარებელთა დიდი ნაწილი მობილური ტელეფონით ეწვევა თქვენ ვებ საიტს, კარგი იქნება ყურადღება მიაქციოთ, რამდენა მორგებულია ვებ საიტი მობილურზე(mobile friendly).
დაკავშირებული სტატია: რას ნიშნავს mobile-friendly ვებ საიტი?
4.მუდმივად გადაამოწმეთ თქვენი კონკურენტები.
სანამ ვებ საიტს დაამზადებთ შეხედეთ თქვენს კონკურენტებს, შეისწავლეთ მათი ვებ საიტი და საქმიანობა. დაგვერწმუნეთ, რომ ძალიან ბევრ საინტერესოს აღმოაჩენთ მათ ვებ საიტზე, როგორც დადებითს, ისე უარყოფითს,რასაც თქვენ არ გაიმეროებთ თქვენ ვებ საიტზე.
ასევე უყურადღებოდ არ უნდა დაგვრჩეს,კმაყოფილი და უკმაყოფილო მომხარებლების ჩამონათვალი.რა არ მოსწონთ?რას შეასწორებდით? ან თქვენი სერვისი/პროდქუქტი თუ მოუგვარებს ამ პრობლემას?
ამ ყველაფრის გათვალისწინებით დადებითს დანერგავთ თქვენს ვებ საიტზე, ხოლო უარყოფითს გაითვალისწინებთ.
5.შექმენი უნიკალური კონტენტი
ჩვენ უკვე ვისაუბრეთ, თუ რაოდენ დიდ როლს თამშობს კონტენტ მარკეტინგი თანამედროვე ვებ საიტების ფუნქციონირებაში. ამავდროულად კონტენტს სხვა ფუნქციებიც აქვს.
მაგ: თუ გსურთ პროდუქტის გაყიდვა ვებ საიტის მეშვეობით, საჭიროა თითოეული მომსახურების შესახებ ამომწურავი ინფორმაციის განთავსება ვებ საიტზე სტატიის,ბლოგის ან განხილვის სახით, რაც მომხარებელს სრულად გააცნობს თქვენს პროდუქტს.
ჩვენი გამოცდილებიდან შეიძლება ითქვას, რომ ჩვენ კლიენტებს ხშირად ეზარებათ ასეთი ინფორმაციის დაწერა,ისინი ან სხვის კონტენტს აკოპირებენ ან ძალიან ლაკონურები არიან, რაც ნეგატიური შედეგის მომტანია.
რაც უფრო კარგი კონტენტი გექნებათ, მით უფრო შედეგიანი იქნება თქვენ ვებ საიტი,რადგან გეყოლებათ მეტი კმაყოფილი მომხარებელი.
ჩვენი რჩევა იქნება დაიწყოთ კონტენტის დამზადება იქამდე, სანამ ვებ საიტის დამზადებას დაიწყებთ. აღნიშნული მოგცემთ საშუალებას დაზოგოთ რამდენიმე კვირა და უფრო მალე გაუშვათ ახალი ვებ საიტი.
6.ენდეთ თქვენს დიზაინერს
თქვენ როდესაც მიმართავთ გუნდს ან დეველოპერს,რომელიც პასუხისმგებელია თქვენი ვებ საიტის დამზადებასა და გამართვაში,მათი შესაძლებლობები თქვენთვის უცნობია,ამიტომ ნუ მოაქცევთ მათ ჩარჩოში ,რადგან თავისუფლება მათ უნიკალური ვებ გვერდის შექმნაში ეხმარებათ. ჩვენი გამოცდილებიდან გამომდინარე,შეიძლება ითქვას, რომ ვებ საიტის დიზაინი უფრო ეფექტური გამოდის სწორედ მაშინ, როდესაც შემკვეთი ნაკლებად ერევე მის დამზადებაში.
7.სოციალური მედია და ვებ საიტი.
გამოცდილებამ აჩვენა ის გვერდები რომლებიც წარმოდგენილია (Facebook,Twitter,linkedin,instagram და ა.შ) უფრო მეტი სანდოობით სარგებლობს, მაშინ როდესაც ვებ საიტის მისამართი აქვს წარმოდგენილი თავის გვერძე.
სოციალური მედიაზე თქვენი კონტენტის განსათავასებლად აუცილებელია ვებ საიტზე არსებობდეს ეფექტური საშუალებები, რომლის მეშვეობითაც თქვენ შეძლებთ საკუთარი კონტენტის ინტეგრირებას სოციალურ მედია საშუალებებში.
ვებ საიტის დამზადების შესახებ უფრო მეტი ინფორმაციის მისაღებად დაგვიკავშირდით, როგორც ელექტრონული ფოსტის, ისე ტელეფონის საშუალებით, კომპანია INFINITY SOLUTIONS – ის თანამშრომლები გაგიწევენ სრულ კონსულტაციას, როგორც ვებ საიტის დამზადების, ასევე მისი ეფექტური ფუნქციონირების შესახებ.
ვებ-საიტის დამზადება ბევრ ფაქტორზეა დამოკიდებული, როგორიცაა:
დამატებითი ინფორმაციის მისაღებად ვებ საიტის დამზადებასთან დაკავშირებით გთხოვთ დაგვიკავშირდეთ (568 69 48 79).
იხილეთ ბოლო ნამუშევრები: ყვავილების მაღაზია - Lilat Flowers,ფარმაცევტული კომპანია Innoteam, ლოჯისტიკური კომპანია G3, კერძო დეტექტივი Private Detective
დღეს ვებ-საიტის დამზადება ბიზნესის დაწყებისა და ცნობადობის გაზრდის მთავარი ფაქტორია. 2024 წელს კი მისი დამზადება უფრო კრეატიულ და ინოვაციურ მიდგომას მოითხოვს, რადგან ეს წელი ახალი შესაძლებლობებითა და ტექნოლოგიური ინოვაციებით გამოირჩევა. ყოველ წელს მუდმივად იცვლება ტრენდები, ამიტომ მნიშვნელოვანია უზრუნველყოფილი იყოს საიტის თანამედროვე სტანდარტები.
ამ ბლოგში კი შეგიძლისთ გაეცნოთ 2024 წლის ვებ-საიტების მთავარი ტრენდებს.
1. UX/UI მინიმალიზმი და სისწრაფე
მომხმარებლებს სჭირდებათ ვებ-საიტები, რომლებიც მარტივად და სწრაფად იტვირთება ამაზე პასუხისმგებელია UX/UI დიზაინი. 2024 წელს კი მთავარი პრიორიტეტი იქნება:
მარტივი და დახვეწილი დიზაინი: აუცილებელია, რომ დიზაინი იყოს მომხმარებლის საჭიროებებზე მორგებული, ზედმეტი ვიზუალური დეტალების გარეშე.
ტექსტისა და ვიზუალის ბალანსი: კონტენტი უნდა იყოს სწორად დაგეგმილი და ვიზუალურად მიმზიდველი.
სისწრაფე: საიტების ოპტიმიზაცია გააუმჯობესებს SEO რეიტინგს, რაც ავტომატურად კმაყოფილი მომხმარებლის გარანტიაა.
2. ხელოვნური ინტელექტი
ხელოვნური ინტელექტის გამოყენება ვებ-გვერდებზე ხელს უწყობს მომხმარებლის ქცევის ზუსტ პროგნოზირებას:
ინტერაქტიული ალგორითმები: პასუხისმგებელია მომხმარებლის ქცევაზე და გვთავაზობს კონკრეტულ პირვნებაზე მორგებულ პროდუქტებს ან მომსახურებებს.
დინამიური კონტენტი: მომხმარებლის ინტერესებისა და მდებარეობის მიხედვით საიტზე კონტენტი ავტომატურად რეგულირდება. მაგალითად კონკრეტულ პლატფორმაზე მომხმარებელს ესახება ის შეთავაზებები, რომლებიც უკვე ნანახი აქვს.
3. ინტერაქციული ელემენტები
მცირე დეტალები, რომელიც მომხმარებელს უმარტივებს საიტის გამოყენებასა და ინარჩუნებს მათ ყურადღებას
მაგალითდ: სოციალური გამოკითხვები, კალკულატორები, თამაშები, რომლებიც მომხმარებლებს საიტთან აქტიურად აკავშირებს.
4. ხელმისაწვდომობა
თითოეულმა მომხმარებელმა, მათ შორის შეზღუდული შესაძლებლობების მქონე პირები, უნდა შეძლონ ვებ-საიტების გამოყენება.
აუდიო-გიდები და სუბტიტრები: აუდიო-გიდები საშუალებას აძლევს შეზღუდული შესაძლებლობის მქონე პირებს მიიღონ ინფორმაცია
კლავიატურით ნავიგაცია: საიტები ოპტიმიზირებული იქნება მხოლოდ კლავიატურით გამოყენებისთვის.
5. მუქი და ნათელი რეჟიმები (Dark/Light Mode)
მომხმარებელს საშუალება ექნება აირჩიოს, რომელ რეჟიმში გამოიყენოს ვებ-საიტი.
თვალისთვის მოსახერხებელი მუქი რეჟიმი ამცირებს თვალის დაღლილობას, ხოლო ნათელი რეჟიმი ინარჩუნებს ტრადიციულ სტილს.
ავტომატური გადართვა: საიტები დღე-ღამის დროის მიხედვით ავტომატურად შეიცვლება.
6. ვიზუალურად მდიდარი კონტენტი და 3D ელემენტები
ვებსაიტებზე 3D ელემენტებისა და მაღალი ხარისხის ვიზუალური მასალის გამოყენება.
ინოვაციური გამოსახულებები: მაღალი ხარისხის სურათები და ვიდეოები.
3D ელემენტები: პროდუქტის ვიზუალის 3D ფორმატში გამოსახვა.
7. მობაილ-პირველი დიზაინი (Mobile-First Design)
მობილური მოწყობილობებისთვის ოპტიმიზაცია 2024 წელს კვლავ განაგრძობს ზრდას, რადგან მობილურის მომხმარებლები კვლავ ძირითად მომხმარებლებად რჩებიან, ამიტომ აუცილებელია:
სიმარტივე: მობილური ვერსიები უნდა იყოს მარტივი და სწრაფად გასაგები.
8. ეკოლოგიური ვებ-საიტები (Sustainable Web Design)
ციფრული ეკოლოგია მნიშვნელოვანი ფაქტორია.
ენერგოეფექტურობა: საიტები უნდა იყოს ოპტიმიზირებული, რათა შემცირდეს სერვერის ენერგიის მოხმარება.
9. Web3 და ბლოკჩეინ ტექნოლოგიები
Web3 ტექნოლოგიების გამოყენება ვებ-გვერდებზე ახალ შესაძლებლობებს ქმნის:
საიტებზე ციფრული საკუთრების მართვა მარტივი და უსაფრთხო იქნება.
10. მეტავერსის მხარდაჭერა და VR/AR ინტეგრაცია
VR (ვირტუალური რეალობა): ეს ტექნოლოგია მომხმარებელს საშუალებას აძლევს შევიდეს სიმულირებულ სამყაროში.
ციფრული ინფორმაციის დამატებაა რეალურ სამყაროში, ჩვეულებრივ მობილურ მოწყობილობებზე ან სპეციალურ სათვალეებზე.
AR საშუალებას აძლევს მომხმარებლებს, გამოიცნონ და შეიგრძნონ ციფრული ელემენტები.
დასკვნა
2024 წელს ვებ-გვერდის დიზაინი ინოვაციური და მომხმარებელზე მორგებულია. თუ ამ ტენდენციებს გაითვალისწინებთ, შეგიძლიათ შექმნათ საიტები, რომელიც დაეხმარება თქვენს ბიზნესს ლიდერობაში.