INFINITY

საიტების ტიპები

რა ტიპის საიტები არსებობს? გზამკვლევი ციფრულ ლაბირინთში

სხვადასხვა ტიპის საიტები წარმატება ციფრულ სივრცეში დამოკიდებულია არა უბრალოდ საიტის არსებობაზე, არამეს იმაზე, თუ რამდენად სწორად არის შერჩეული მისი ტიპი თქვენი კონკრეტული მიზნებისთვის. არასწორად შერჩეული საიტების ტიპები არის როგორც დროის, ისევე რესურსების არაეფექტური ხარჯვა.  1. სავიზიტო საიტი (Bussiness Card Website) ესაა ყველაზე გავრცელებული და მარტივი ტიპის ვებ-გვერდი და, სახელიდან გამომდინარე, ის ასრულებს კლასიკური სავიზიტო ბარათის […]

რატომ არის საიტის დამზადება გადამწყვეტი ეტაპი?

რატომ არის საიტის დამზადება გადამწყვეტი ეტაპი?

რატომ არის საიტის დამზადება გადამწყვეტი ეტაპი? ციფრულ სამყაროში, სადაც ინფორმაციის ძრითადი და ყველაზე დიდი წყარო ინტერნეტია, ბიზნესის წარმატება პირდაპირ კავშირშია მის სოციალურ აქტიურობასთან. დღესდღეობით საიტის დამზადება და ვებ-გვერდის ქონა არ არის ფუფუნება, ეს აუცილებლობაა, რომელიც ნებისმიერი ბრენდის განვითარებას უწყობს ხელს. რატომ არის საიტის დამზადება ასეთი მნიშვნელოვანი და რა სარგებელს მოუტანს ის თქვენს საქმიანობას? სანდოობა და […]

B2B მარკეტინგი

B2B მარკეტინგი LinkedIn-ზე – სტრატეგიები კორპორატიული გაყიდვებისთვის

ციფრულ სამყაროში, სადაც ბიზნესკომუნიკაცია ყოველდღიურად იზრდება და სულ უფრო დინამიკური ხდება, B2B მარკეტინგი LinkedIn-ზე აუცილებელი სტრატეგიული ნაბიჯი გახდა ნებისმიერი კომპანიისთვის, რომელიც კორპორაციულ გაყიდვებზეა ორიენტირებული. წლების წინ LinkedIn განიხილებოდა როგორც ონლაინ CV და ვაკანსიების საძიებო პლატფორმა, თუმცა დღეს ის წარმოადგენს მსოფლიოს ყველაზე დიდ პროფესიონალურ ქსელს, სადაც გადაწყვეტილების მიმღები პირები, ინვესტორები და პარტნიორები იყრიან თავს. თუკი Facebook, […]

საიტის დამზადება და SEO ოპტიმიზაცია

საიტის დამზადება და SEO ოპტიმიზაცია – წარმატებული კომბო

საიტის დამზადება და SEO ოპტიმიზაცია – წარმატებული კომბო დღეს, როცა ონლაინ სივრცეში კონკურენცია სულ უფრო იზრდება, საიტის დამზადება უნდა იყოს მჭიდროდ დაკავშირებული SEO ოპტიმიზაციასთან.  ეს ორი მიმართულება ერთმანეთის გარეშე სრულ სურათს ვერ ქმნის: თუკი ვიზუალურად მიმზიდველი საიტი არ ჩანს საძიებო სისტემებში, მაშინ იგი ნაკლებ შედეგს იძლევა; ხოლო SEO სტრატეგია, რომელიც არ ეფუძნება სწორად აგებულ საიტს, […]

SEO ოპტიმიზებული ბლოგის მნიშვნელობა თქვენი ბიზნესისთვის

რატომ არის მნიშვნელოვანი ბიზნესისთვის Data-Driven Marketing

რატომ არის მნიშვნელოვანი ბიზნესისთვის მონაცემებზე ორიენტირებული მარკეტინგი? თანამედროვე ციფრული სამყარო ძალიან სწრაფად ვითარდება, ამიტომ დიდი ხანია რაც ბიზნესს ეფექტური მარკეტინგული სტრატეგიები და SEO ოპტიმიზაცია  სჭირდება. იმისთვის რომ ამ ყველაფერს თანმიმდევრული სახე მიეცეს და რეალურ მონაცემებზე იყოს დაფუძნებული, არსებობს მონაცემებზე ორიენტირებული მარკეტინგი (Data-Driven Marketing), რომელიც ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული მეთოდია ისეთი კომპანიებისთვის, რომლებიც მიზნად ისახავენ მომხმარებლების სურვილებისა […]

E-commerce Marketing – რა უნდა გაითვალისწინონ ამ კუთხით ბიზნესებმა?

E-commerce Marketing – რა უნდა გაითვალისწინონ ამ კუთხით ბიზნესებმა?

E-commerce Marketing – რა უნდა გაითვალისწინონ ამ კუთხით ბიზნესებმა? დღეს ელექტრონული კომერციის (E-commerce Marketing) სამყარო ბევრად უფრო კონკურენტუნარიანია, ვიდრე ოდესმე. სწორედ ამიტომ, განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია ეფექტური მარკეტინგული სტრატეგიების შემუშავება. ბიზნესი უნდა დაწინაურდეს სწორი ინსტრუმენტებისა და მიდგომების გამოყენებით. გარდა ამისა, არსებობს რამდენიმე უნიკალური რჩევა, რომელიც დაგეხმარებათ თქვენი E-commerce Marketing-ის გაუმჯობესებაში. საძიებო სისტემების ოპტიმიზაცია(SEO) საძიებო სისტემის ოპტიმიზაცია (SEO) […]

რა არის ნეირომარკეტინგი (Neuromarketing) და რატომ მიმართავენ ბიზნესები მას?

რა არის ნეირომარკეტინგი (Neuromarketing) და რატომ მიმართავენ ბიზნესები მას?

რა არის ნეირომარკეტინგი (Neuromarketing) და რატომ მიმართავენ ბიზნესები მას? ციფრულ სამყაროში მომხმარებელთა ქცევის გაგება და გაანალიზება სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია, ამიტომ ნეირომარკეტინგი გვჭირდება. დღეს ტრადიციული მარკეტინგული სტრატეგიები უკვე აღარ არის საკმარისი იმისთვის, რომ ბაზარზე კონკურენტუნარიანობა შეინარჩუნოთ. სწორედ აქ ჩნდება ნეირომარკეტინგი – ინოვაციური მიდგომა, რომელიც მარკეტინგს ნეირომეცნიერებასთან აერთიანებს იმის გასაგებად, თუ როგორ იღებენ მომხმარებლები შესყიდვის გადაწყვეტილებას. რა არის […]

როგორ დავიწყოთ SEO პროცესის მართვა?​

როგორ შევადგინოთ სოციალური მედია მარკეტინგის სტრატეგია

როგორ შევადგინოთ სოციალური მედია მარკეტინგის სტრატეგია დღევანდელ ციფრულ ეპოქაში სოციალური მედია მარკეტინგი ძალიან მნიშვნელოვანი ინსტრუმენტია ნებისმიერი ბიზნესისთვის, რომელიც ცდილობს დაუკავშირდეს საკუთარ აუდიტორიას, გაზარდოს ბრენდის ცნობადობა და გაყიდვები. სოციალური მედია მარკეტინგში წარმატების მისაღწევად, ბიზნესებმა უნდა შეიმუშაონ ყოვლისმომცველი სტრატეგიები, რომლებიც მორგებულია მათ მიზნებსა და სამიზნე აუდიტორიაზე. თუმცა, ამ მიზნების მისაღწევად, მნიშვნელოვანია გქონდეთ კარგად სტრუქტურირებული სოციალური მედია მარკეტინგის […]

სეოს ძირითადი ელემენტები

ბექლინკების მნიშვნელობა საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციისთვის

ბექლინკების მნიშვნელობა საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციისთვის როდესაც საქმე SEO-ს ეხება, ბექლინკები ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი ფაქტორია. თუ ბიზნესს სურს ვებსაიტის ხილვადობის გაუმჯობესება და მომხმარებლების რაოდენობის გაზრდა ან ორგანული ჩართულობის მიღება, აუცილებელია რომ კარგად ესმოდეს ბექლინკების მნიშვნელობა საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციისთვის. რა არის ბექლინკი და რატომ არის ის გადამწყვეტი SEO-ს გასაუმჯობესებლად? ბექლინკი, ასევე ცნობილი როგორც „Inbound Link”, ან „შემომავალი […]

New Project 9

რა არის KPI და როგორ განვსაზღვროთ?

რა არის KPI და როგორ განვსაზღვროთ? ბიზნესისა და მარკეტინგის სამყაროში ტერმინი KPI (Key Performance Indicator) ხშირად გამოიყენება სტრატეგიების ეფექტურობის შესაფასებლად და პროგრესის გასაზომად. KPI, ანუ შესრულების ძირითადი ინდიკატორი, არის ერთ-ერთი საზომი იმისა, თუ რამდენად კარგად შეძლო თქვენმა ბიზნესმა წინასწარ განსაზღვრული გეგმების შესრულება. KPI-ს ანალიზი ბიზნესისთვის ძალიან მნიშვნელოვანია, რადგან მასზე დამყარებული კვლევები და ანალიზები გადამწყვეტ როლს […]