ციფრული მარკეტინგი - infinity.ge

ციფრული მარკეტინგი

ტექნოლოგიების საუკუნეში ბრენდის შენებამ, ისევე როგორც სხვა ყველაფერმა დიდი ტრანსფორმაცია განიცადა. დღევანდელი სამყარო და მით უფრო ბრენდი წარმოუდგენელია Facebook-ის, Instagram-ის, LinkedIn-ის, Ads Manager-ისა თუ ChatGPT-ს გარეშე. ეს „ციფრულ ხელსაწყოთა“ ის მცირე ჩამონათვალია, რომელიც თანამედროვე ბრენდის არსებობას განაპირობებს. მათ გარეშე კომპანიების არა თუ წარმატება, არამედ ყოფნა არ ყოფნაც კი საკითხავია.

ინდივიდუალურ მარკეტინგულ მომსახურებას, რომელიც მორგებულია თქვენს ბიზნესზე

სოციალური მედია მარკეტინგი აუცილებელია ბრენდის ცნობადობის ასამაღლებლად, მომხმარებელთა ლოიალობის გასაძლიერებლად და ბიზნესის გასაზრდელად.

გთავაზობთ განსხვავებულ სერვისებს, რომლებიც შეგიძლიათ იხილოთ ქვემოთ

sasd monolitsiuuuuuuu

სერვისი მოიცავს

  • ●  თვეში 4 პოსტი
  • ● ბრენდის ხასიათის შექმნა სოციალურ ქსელში
  • ●  სოციალური პლატფორმები: Facebook, Instagram
  • ●  გვერდის ტექნიკური გამართვა
  • ●  ფასიანი სარეკლამო კამპანიების დაგეგმვა და მართვა
  • ●  ვებსაიტთან ინტეგრაცია (Facebook Pixel)
  • ●  ავტომოპასუხის დაყენება
     
     

დამატებითი სერვისები

  • ● ფოტო/ ვიდეო გადაღება
  • ● კომენტარების პასუხი
  • ● FACEBOOK ჩატის პასუხი
  • ● E-mail მარკეტინგი
  • ● Google Ads კამპანიები
     

სერვისი მოიცავს

  • ● თვეში 8 პოსტი
  • ● ბრენდის ხასიათის შექმნა სოციალურ ქსელში
  • ● სოციალური პლატფორმები: Facebook, Instagram, LinkedIn
  • ● გვერდის ტექნიკური გამართვა
  • ● ფასიანი სარეკლამო კამპანიების დაგეგმვა და მართვა
  • ● ყოველთვიური ანგარიში
  • ● ვებსაიტთან ინტეგრაცია (Facebook Pixel)
  • ● ავტომოპასუხის დაყენება
     
     

დამატებითი სერვისები

  • ● ფოტო/ ვიდეო გადაღება
  • ● კომენტარების პასუხი
  • ● FACEBOOK ჩატის პასუხი
  • ● E-mail მარკეტინგი
  • ● Google Ads კამპანიები
     

სერვისი მოიცავს

  • ● ორენოვანი 8 პოსტი თვეში (Geo, Eng)
  • ● ბრენდის ხასიათის შექმნა სოციალურ ქსელში
  • ● სოციალური პლატფორმები: Facebook, Instagram, LinkedIn
  • ● გვერდის ტექნიკური გამართვა
  • ● ფასიანი სარეკლამო კამპანიების დაგეგმვა და მართვა
  • ● კონკურენტების ანალიზი
  • ● ყოველთვიური ანგარიში
  • ● ვებსაიტთან ინტეგრაცია (Facebook Pixel)
  • ● ავტომოპასუხის დაყენება
  • ● E-mail მარკეტინგი
  • ● Google Ads კამპანიები

დამატებითი სერვისები

  • ● ფოტო/ ვიდეო გადაღება
  • ● კომენტარების პასუხი
  • ● FACEBOOK ჩატის პასუხი
     

დამატებითი სერვისები

  • ● ფოტო/ ვიდეო გადაღება 
  • ● კომენტარების პასუხი
  • ● FACEBOOK ჩატის პასუხი
Facebook
LinkedIn

თუ შენი ბიზნესი ინტერნეტში არაა, მაშინ არც შენ ხარ ბიზნესში“  ბილ გეითსი

მარკეტინგი დიდი ხანია ადამიანის ცხოვრების ნაწილად იქცა, ის ყოველთვის ახლოსაა ჩვენთან, სახლში, ქუჩაში, საზოგადოებრივ ტრანსპორტში, ყველგან მარკეტინგია. რეკლამები ტელევიზორიდან, რადიოდან, ბილბორდებიდან. თუმცა, სულ რამდენიმე წელია ახალი სფერო, ციფრული მარკეტინგი დამკვიდრდა.

მისი მნიშვნელობა საერთაშორისო ბაზარზე დღითიდღე იზრდება, რადგან დღეს წარმოუდგენელია გქონდეს ბიზნესი და ფეხი არ აუწყო თანამედროვე ბაზრის ტენდენციებს. ის ფაქტი, რომ იშვიათია ადამიანი, რომელსაც არ აქვს სოციალური ქსელი, გეხმარებათ თქვენ და თქვენს ბიზნესს, რათა საჭირო დროს საჭირო აუდიტორიას მიაწვდინოთ ხმა.

ციფრული მედია თანამედროვე ტექნოლოგიური განვითარების ეპოქაში ერთ-ერთი ძირითადი იარაღია ნებისმიერი სფეროსა თუ პროფესიის წარმომადგენლებისთვის.

რატომ ციფრული მარკეტინგი ?

ციფრული მარკეტინგი
ციფრული მარკეტინგი

ციფრული მარკეტინგი

თქვენი წარმატება, ჩვენი სტრატეგია

ციფრული მარკეტინგი

საძიებო სისტემების ოპტიმიზაცია (SEO)

ციფრული მარკეტინგი

E-Mail იმეილმარკეტინგი

ციფრული მარკეტინგი

ავტომატიზაციის მარკეტინგი

ციფრული მარკეტინგი

Pay Per Click (PPC) მენჯმენტი

ციფრული მარკეტინგი

საძიებო სისტემების მარკეტინგი (SEM)

ციფრული მარკეტინგი

სოციალური მედიის მარკეტინგი

ციფრული მარკეტინგი

ვებ საიტის ადმინსიტრირება

ციფრული მარკეტინგი

ციფრული რეკლამირება

თვალი ადევნე სიახლეებს

მარკეტინგი დიდი ხანია ადამიანის ცხოვრების ნაწილად იქცა, ის ყოველთვის ახლოსაა ჩვენთან, სახლში, ქუჩაში, საზოგადოებრივ ტრანსპორტში, ყველგან მარკეტინგია. რეკლამები ტელევიზორიდან, რადიოდან, ბილბორდებიდან. თუმცა, სულ რამდენიმე წელია ახალი სფერო, ციფრული მარკეტინგი დამკვიდრდა.

ციფრული მედია მომხმარებლებთან და დამკვეთებთან პოზიტიური კომუნიკაციის ჩამოყალიბებას უწყობს ხელს, ტექსტური და მულტიმედიური კომუნიკაციის მიქსი კი აუდიტორიაზე ძლიერი ეფექტის მოხდენის შესაძლებლობას იძლევა.

ციფრული მედიის გამოყენების უპირატესობებს შორის მნიშვნელოვანი ფაქტორებია ფართო აუდიტორიამდე ინფორმაციის გავრცელების სიმარტივე, განზაზღვრული ბიუჯეტი და შედეგები რომლის გაზომვაც შესაძლებელია.

რადგან ციფრული მედიის პლატფორმები გვაძლევს საშუალებას სხვადასხვა ფასიანი თუ უფასო მეტრიკების საშუალებით, პირდაპირ ეთერში შევამოწმოთ ჩვენ მიერ დაგეგმილი კამპანიების ეფექტურობა

ზოგს ფეისბუქზე პოსტის დადება და რამდენიმე პროდუქტის უცებ გაყიდვა ჰგონია, სინამდვილეში კი ციფრული მარკეტინგი ერთი დიდი სფეროა, რომელიც შენი ბიზნესის ცნობადობის გაზრდას განაპირობებს, შენს პატარა კომპანიას ჯერ წელში გამართავს და შემდეგ ბრენდად აქცევს.

წარმოუდგენელია ბიზნესი რეკლამის გარეშე, წარმოუდგენელია ბიზნესი მარკეტინგის გარეშე, რადგან ბაზარზე კონკურენციაა, შესაძლოა სწორედ ისეთ პროდუქტს, როგორსაც შენ აწარმოებ, სხვაც სთავაზობდეს პოტენციურ მომხმარებელს, აი, ამიტომაასაჭირო მარკეტინგი.

თუმცა მარკეტინგი რეკლამაა? მხოლოდ პროდუქტის გაყიდვაა? სოციალური ქსელების მართვა ხომ არაა? ანდაც ფეისბუქზე გაყიდვაზე ორიენტირებული პოსტის განთავსება? მარკეტინგი მხოლოდ რეკლამა არ არის, რეკლამა მარკეტინგის სხეულის შემადგენელი ნაწილია, ისევე როგორც სწორად შეფუთული პოსტი.

ციფრული მარკეტინგი გეხმარებათ გაზარდოთ თქვენი აუდიტორია და რაც ყველაზე მნიშვნელოვანია კომპანიისთვის, ლოიალურ მომხმარებელთა რიცხვი. მთავარი, რაც ციფრულ მარკეტინგზე უნდა იცოდეთ, არის ის, რომ დინებას არ უნდა გაჰყვეთ, მუდამ საიახლეების ძიებაში უნდა იყოთ, რადგან სწორი მარკეტინგული სვლა თქვენი ბიზნესის წარმატების საწინდარია.

  • ▶კონტენტ მარკეტინგი
    ▶სოციალური მედიის მარკეტინგი
    ▶იმეილმარკეტინგი
    ▶ინფლუენსერ მარკეტინგი
    ▶ვირუსული მარკეტინგი
    ▶მობაილ მარკეტინგი (Instant Messaging Marketing)
    ▶ გამართული ვებ საიტი 
    ▶ციფრული ბილბორდები
    საძიებო სისტემების ოპტიმიზაცია (SEO)
    ▶საძიებო სისტემების მარკეტინგი (SEM)
    ▶Pay Per Click (PPC) მარკეტინგი
    ▶PR
    ▶დასპონსორებული კონტენტი
    ▶ავტომატიზაციის მარკეტინგი
    ▶ Inbound მარკეტინგი
    ▶ Native მარკეტინგი

    ამ ბლოგში განვიხილავთ რამდენიმე მათგანს : 

ციფრული მარკეტინგის აღნიშნული მიმართულება გულისხმობს საძიებო სისტემების სტიმულირებით (SERP) ზე მაღალი პოზიციების მინიჭების შესაძლებლობას. SEO ოპტიმიზაციის მეშვეობით შესაძლებელია, კომპანიის ვებგვერდზე გავზარდოთ ორგანული შემოსვლის რაოდენობა.

არსებობს SEO სხვადასხვა მიმართულებები რომელზეც ვრცლად მის ბლოგში ვსაუბრობთ თუმცა აქ განვიხილოდ მისი სამი ზირიტადი მიმდინარეობები : On-page SEO, Off page SEO და Technical SEO.

On-page SEO –მოიცავს ვებსაიტის კონტენტის ოპტიმიზაციას,როგორიცაა,მეტა სათაურებისა და მეტა წარწერების გამართვას(meta title & meta description) ამასთან შესაბამის გამართულ კონტენტს რომელიც შიდა გადალინკვებით იქნება დაკავშირებული სხვადასხვა გვერდებთან თემატიკიდან გამომდინარე. On-page ასპექტების გამოყენება ერთ-ერთი და პირველი საშუალებაა seo ოპტიმიზაციის დასაწყებად.

On-page Seo შედეგად, მივიღებთ გამართული ტიპის კონტენტს, რომლის მიზანია გრძელვადიან პერსპექტივაში ვებგვერდის ტრაფიკის ორგანულად ზრდა,ამის მიღწევა შესაძლებელია თუ თქვენს ვებგვერდზე არსებულ ტექსტში სწორად იქნება გამოყენებული შესაბამისი  სიტყვები, ფრაზები, თეგები და სხვა.

ამავდროულად მომხმარებლის მოსახიბლად კონტენტი შინაარსობრივად უნდა იყოს საინტერესო. სწორად ვებსაიტზე არსებული ტექსტები ეხმარება გუგლს შეაფასოს თქვენი გვერდი და მომხმარებელიც თქვენთან გადმოამისამართოს.

Off page SEO: Off-page Seo მოიცავს ბექლინკების მოძიებას ჩვენთვის რელევანტური და მაღალი დომეინის მქონე ვებსაიტებიდან, ასევე ჩვენი ვებსაიტის დომეინის ავტორიტეტისთვის, ასევე Google Business Profile -ის გამართვას.

ეს მცირე ნწაილია იმისა თუ რისგან შედგება Off page Seo თუმცა ამაზე ვრცლად ვისაუბრებთ სხვა ბლოგებში რომელიც შეგიძლიათ მოიძიოთ ჩვენს ვებსაიტზე .საბოლოო ჯამში ,Off page აქტივობების ჩართვა Seo სტრატეგიებში საშუალებას მოგცემთ მიიღოთ უფრო მეტი სარგებელი თქვენი ვებსაიტისგან

Technical SEO:  აღნიშნული მიმართულება კონცენტრირებას ახდენს დეველოპერების მიერ გაწეულ ძალისხმევაზე.

სურათების ზომის შემცირება(დაკომპრესირება) სტრუქტურირებული მონაცემები და CSS ფაილის ოპტიმიზაცია ტექნიკური SEO-ს ფორმებია, რომლის ვალდებულებაა რომ ვებ საიტი ჩაიტვირთოს სწრაფად.

მიიღეთ SEO აუდიტი უფასოდ და გაიგეთ თქვენ ბიზნესზე რამდენად ოპტიმიზირებულია.

საძიებო სისტემების მარკეტინგი გულისხმობს ფასიანი რეკლამების განთავსებას საძიებო სისტემებში. ყველაზე პოპულარულ SEM სერვისს Bing Ads,Google Ads,Yandex Ads ია.

საძიებო სისტემის მარკეტინგი (SEM) განსხვავდება საზიებო სისტემის ოპტიმიზაციისგან (SEO) თუმცა ამ შემტხვევაშიც გვაქვს გადაკვეთა რადგან ორივე საძიებო სისტემაში ხორციელდება ფასიანი და უფასო გზით

საძიებო სისტემის მარკეტინგშიც გვჭირდება საკვანძო სიტყვები რომლითაც მომხარებლები ახორციელებენ ძიებას ჩვენი პროდუცტის თუ სერვითან თაახლოებული (keywords)-ებით 

PPC მარკეტინგი ორიენტირებულია ტრაფიკის გაზრდაზე თუმცა SEO-ს გან განსხვავებით აქ თანხის გადახდა გვიწევს თითოეულ განხორციელებულ კონვერსიაზე ან კლიკზე.დღეს თითქმის ყველა ცნობილი პლატორმა გვთავაზობს ამ ფუნქციას როგორციაა Facebook ads, Google ads, Linkedin ad და ა.შ.

მაგალითად: სხვადასხვა პლათფორმები რომლებზეც ჩვენი შესაძლო მომხარებლები შემოდიან და იქ არ ვხდებით ავტომატურად ირცევენ ჩვენს კონკურენტებს ამისთვის აუცილებელია გავიგოთ ჩვენი აუდიტორია.

მცირე მიმოხილვით თვალსაჩინო გახდა თუ რამდენად სპეციფიკურ მიდგომას საჭიროებს თითოეული მიმართულება.

კონტენტმარკეტინგი, რომელიც ტექსტური და ვიზუალური მასალის სინთეზია, ბრენდის შესახებ ცნობადობის, ტრაფიკის გაზრდის, ლიდების შეგროვებისა და პოტენციურ მომხმარებლებთან და პარტნიორებთან კომუნიკაციისთვის ერთ-ერთი ღირებული ინსტრუმენტია.

მაგ: ბლოგპოსტების დახმარებით კომპანიას შეუძლია საკუთარი პოზიციების გამყარება და სფეროს წამყვან მოთამაშედ ბაზარზე თავის დამკვიდრება.

ბლოგპოსტების დახმარებით შესაძლებელია წარმატებული SEO ოპტიმიზაციის უზრუნველყოფა; ელწიგნები ლიდების შეგროვების კარგი საშუალებაა; ინფოგრაფიკები მომხმარებლებს ინფორმაციის მარტივად აღქმაში ეხმარება, რადგან ხშირად მომხმარებლებს ურჩევნიათ, მოისმინონ არა ამბავი, არამედ დაინახონ და აღიქვან პროცესი; აუდიო და ვიზუალური კონტენტი კი განსაკუთრებით ისრუტავს მომხმარებლების ცნობიერებას.

სოციალური მედია კომპანიის პოზიციონირების გასამყარებლად ყველაზე ძლიერი საშუალებაა რადგან ციფრულ ეფოკაში ყველაზე მეტ დროს სწორედ აქ ვატარებთ გარდა ამისა კომპანიისთვის პოზიტიური იმიჯის შექმნისა და პროდუქტისა თუ სერვისის პოპულარიზაციის ძლიერი ინსტრუმენტია.

დღეს საკმაო პოპულარობით სარგებლობს: Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, Snapchat, Pinterest, Youtube, TikTok, Spotify, BeReal.

ამაში საქართველოც არ ჩამორცება ჩვენს ქვეყანაში ყველაზე მეტად გამოყენებადი პლათპორმები : Facebook,Tik-Tok,Instagram -ია რომელსაც თავისი აუდიტორიები ყავს და აუცილებლად მოიძებნრება ისნი რომელსაც ჩვენი პროდუქტი თუ სერვისით დავაინტერესებთ.

სოციალური მედიის პლატფორმებიც საუკეთესო საშუალებაა ვირუსული კამპანიების საწარმოებლად და ინფლუენსერებთან სათანამშრომლოდ.რომელსაც ხშირად ვხდებით Tik-Tok ზე.

B2B Digital Marketing business-to-business

თუ თქვენი კომპანია ბაზარზე წარმოდგენილია, როგორც ბიზნესი ბიზნესისთვის, მაშინ აღნიშნული ტიპის მარკეტინგი მიმართულია პარტნიორული ურთიერთობების გაუმჯობესებაზე, პროდუქტისა და სერვისების შეთავაზებასა და ორმხრივი ურთიერთობების ჩამოყალიბებაზე.

მთავარი მიზანი ხარისხიანი ლიდების შეგროვებაა, რაც პარტნიორული ურთიერთობების ჩამოყალიბებას შეუწყობს ხელს. (B2B) ციფრული მარკეტინგი განსაკუთრებით აქტიურად მიმდინარეობს LinkedIn-ის ვებგვერდზე.

B2C Digital Marketing business-to-consumer

თუ კომპანია ბაზარზე ოპერირებს, როგორც ბიზნესი, რომელიც მომხმარებლებისკენ არის მიმართული, მაშინ მისი მთავარი მიზანი პოტენციურ მომხმარებელთან კონტაქტი და მათთვის საკუთარი პროდუქტების შეთავაზებაა ის მომხარებელი რომელსაც აინტერესებს ჩვენ ბრენდზე ან პროდუცტზე ინფორმაცია ის სეგმენტია რომელიც ჩვენ გვჭირდება სეგემნტის არჩევის საშუალებას ყველა სარეკლამო ფლატფორმა იძლევა .

აღნიშნულ მარკეტინგში მნიშვნელოვანია ძლიერი calls-to-action გზავნილების გავრცელება, რათა მომხმარებლების მხრიდან მყიდველუნარიანობა გაიზარდოს.

Native advertising – ეს არის ფასიანი რეკლამირების ერთ-ერთი ფორმა, რომლის ვიზუალი, ფუნქცია, შინაარსი და მასთან დაკავშირებული შეგრძნება პირდაპირ ებმის იმ მედიასაშუალების ფორმატს, სადაც ის განთავსდება.

Native რეკლამები ხშირად ხასიათდება, როგორც ერთ-ერთი კონტენტის რეკომენდებული ფორმა ვებგვერდებზე, რომელიც შესაძლებელია გამოჩნდეს წაკითხული სტატიის გვერდით.

აღნიშნული ტიპის რეკლამები ასევე გვხვდება (Feed)-შიც, სწორედ ამიტომ ხშირად მიიჩნევენ, რომ სოციალური მედიის რეკლამირება Native-ური სტილისაა.

Native advertising – ეს არის ფასიანი რეკლამირების ერთ-ერთი ფორმა, რომლის ვიზუალი, ფუნქცია, შინაარსი და მასთან დაკავშირებული შეგრძნება პირდაპირ ებმის იმ მედიასაშუალების ფორმატს, სადაც ის განთავსდება.

Native რეკლამები ხშირად ხასიათდება, როგორც ერთ-ერთი კონტენტის რეკომენდებული ფორმა ვებგვერდებზე, რომელიც შესაძლებელია გამოჩნდეს წაკითხული სტატიის გვერდით.

აღნიშნული ტიპის რეკლამები ასევე გვხვდება (Feed)-შიც, სწორედ ამიტომ ხშირად მიიჩნევენ, რომ სოციალური მედიის რეკლამირება Native-ური სტილისაა.

ონლაინპიარი გულისხმობს ტრადიციული პიარის გადატანას ციფრულ ფლატფორმებზე, რომლის მთავარი მიზანიც კომპანიის იმიჯზე ზრუნვა და რაც შეიძლება მეტა მომხარებელმა გაიგოს ბრენდის შესახებ

ონლაინპიარი შეიძლება მოიცავდეს შემდეგ მიმართულებებს:

  • სოციალური მედიის დახმარებით მედიის სხვადასხვა წარმომადგენელთან კომუნიკაცია
  • რევიუებზე პასუხის დაბრუნება, რომელიც გულისხმობს მომხარებელთან მუდმივ კომუნიკაციას რომელიც კარგ გამოცდილებას ტოვებს (წარმოიფგინეთ ბრენდი რომელიც მუდამ მზად არის გიპასუხოთ) 

nbound marketing – ასე უწოდებენ ერთ-ერთ მარკეტინგულ მეთოდს, რომლის მეშვეობიტაც შესაძლებელია, შეიქმნას კონტენტი, რომელიც თქვენ მომხარებელზეა მორგებული და ზრუნავს ხანგრძლივი ურთიერთობების ჩამოყალიბებას. აღნიშნული ტიპის მარკეტინგი ხელს უწყობს მომხმარებლების ჩართულობას, მათ დაინტერესებასა და აღფრთოვანებას კომპანიის პროდუქტითა თუ სერვისით.

დასპონსორებულ კონტენტში იგულისხმება კომპანიის მიერ დაქირავებული მარკეტინგული საგენტოს ძალისხმევა, შექმნან კონტენტი, რომელიც დაეხმარებათ დამკვეთის იმიჯის პოპულარიზაციაში.

დასპონსორებული კონტენტის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი მიმართულება ინფლუენსერმარკეტინგია რომელიც როგორც უკვე ავღნიშნეთ ფართოდ და მკაფიოდ გვხდება Tik-Tok ზე. ამ პლათფორმებმა ბევრი ინფლუენსერი გააცნო აუდიტორიას რომლებსაც კომპანიები იყენებენ შემდგომ საიმიჯოდ.

სწორედ ინფლუენსერები უზრუნველყოფენ პოსტების, ვიდეოების, ბლოგების შექმნას, რომლებიც პოტენციურ აუდიტორიაზე მოახდენს გავლენას და გააუმჯობესებს კომპანიის მიმართ.

  1. ციფრული მარკეტინგის დახმარებით შესაძლებელია მრავალფეროვანი სარეკლამო ინსტრუმენტების, ფორმატების, კონტენტის გამოყენება, რომლებიც პროდუქტისა და მომსახურების პოპულარიზაციას შეუწყობს ხელს;
  2. ბიუჯეტის ეკონომიურად გამოყენების შესაძლებლობას მოგცემთ;
  3. დიდ ბრენდებთან კონკურენციის წარმართვისთვის მრავალფეროვან შესაძლებლობას სთავაზობს ბიზნესს;
  4. ციფრული მარკეტინგი გაზომვადია;
  5. ციფრული მარკეტინგული სტრატეგიის შეცვლა და ახალ მიზნებთან ადაპტაცია გაცილებით მარტივია;
  6. აუდიტორიასთან კომუნიკაციისა და თანამშრომლობის მარტივი გზაა;
  7. მონაცემების ანალიზისა და კამპანიის მონიტორინგის მრავალ ფუნქციონალს გვთავაზობს;
  8. ციფრული მარკეტინგის სიმარტივე და მოქნილობა ნებისმიერი კამპანიისთვის დადებითი შედეგების მიღწევის შესაძლებლობას იძლევა;
  9. ის რემარკეტინგისა და რებრენდინგისთვის მრავალფეროვან ხელსაწყოებს გვთავაზობს.

ტექნოლოგიების საუკუნეში ბრენდის შენებამ, ისევე როგორც სხვა ყველაფერმა დიდი ტრანსფორმაცია განიცადა. დღევანდელი სამყარო და მით უფრო ბრენდი წარმოუდგენელია Facebook-ის, Instagram-ის, LinkedIn-ის, Ads Manager-ისა თუ ChatGPT-ს გარეშე. ეს „ციფრულ ხელსაწყოთა“ ის მცირე ჩამონათვალია, რომელიც თანამედროვე ბრენდის არსებობას განაპირობებს. მათ გარეშე კომპანიების არა თუ წარმატება, არამედ ყოფნა არ ყოფნაც კი საკითხავია.

მიუხედავად იმისა, რომ სოციალურმა ქსელებმა უკვე საკმარისად თქვეს თავიანთი სიტყვა ბრენდის წარმატებაში, სამწუხაროდ, კომპანიების ნაწილი ჯერ კიდევ ბოლომდე ვერ აანალიზებს მათი და იმ ადამიანების მნიშვნელობას, რომლებიც ცნობილ პლატფორმებზე კომპანიების ფეიჯებისა და ექაუნთების უკან დგანან.

არადა, აშკარაა, რომ კარგად მართული პლატფორმები და სწორად განხორციელებული კომუნიკაცია ბრენდის წარმატების გასაღებია. იმისათვის, რომ თავიდან აირიდოთ სოციალურ მედიასთან დაკავშირებული შეცდომები, გიზიარებთ რჩევებს, რომლებიც ნებისმიერ ბრენდს გაუმარტივებს აუდიტორიასთან ურთიერობასა და თუნდაც ერთი ნაბიჯის წინ გადადგმას.

  • ნუ დაიშურებთ ფინანსებს სოციალური მედიის პროფესიონალებისათვის ჩაბარებაში

როდესაც თქვენს სოციალურ მედიას რომელიმე კომპანიას აბარებთ, მასში იმაზე მეტი ადამიანი ერთვება, ვიდრე ერთი შეხედვით ჩანს. ეს „სისტემა“ შეგვიძლია მარტივად კვებით ჯაჭვს შევადაროთ, რადგან იმ შემთხვევაში, თუ რომელიმე რგოლი ამოვარდება, კრეატიულ პოსტს ძალიან ბევრი პრობლემა ექნება ან, სულაც, საერთოდ არ იარსებებს.

ახლა კი წარმოიდგინეთ კომპანია კრეატიული პოსტებისა და ყოველგვარი კომუნიკაციის გარეშე. ძირითადად, მსგავსი ბრენდი „ჩაძირვისათვის“ არის განწირული. შესაბამისად, კომპანიის კეთილდღეობისთვის სასიცოცხლოდ აუცილებელი არიან ის ადამიანები, რომლებიც სწორ კომუნიკაციას დაგეგმავენ და განახორციელებენ აუდიტორიასთან.

მეტი სიმარტივისთვის გავიხსენოთ  IKEA, რომელიც ქართულ ბაზარზე ოფიციალურად არ დომინირებს, თუმცა მიუხედავად ამისა, მას ძალიან ბევრი ქართველი იცნობს სოციალურ მედიაში მისი ორიგინალური და საინტერესო კომუნიკაციების გამო.

  • იქონიეთ მუდმივი კონტაქტი თქვენი სოციალური მედიის მმართველებთან

სოციალური მედიის ჯაჭვში პირველი რგოლი დამკვეთი, ანუ კომპანიის მფლობელია. თუ ბრენდის პლატფორმების მმართველებს არ გააცნობთ ზუსტ ინფორმაციას თქვენი პროდუქციის, მიზნების, სიახლეებისა და ნებისმიერი დეტალის შესახებ კომუნიკაციაც არაზუსტი და დამაბნეველი იქნება.

მშრალი ინფორმაციით ისინი ვერაფერს გახდებიან და საბოლოოდ მიიღებთ უსიამოვნო თანამშრომლობას, „ცუდი“ სერვისითა და სოციალური მედიის ცუდი Insight-ებით.

შესაბამისად, თქვენ და სოციალური მედიის მმართველები „არაფერი“ ხართ ერთმანეთის გარეშე. არ არის სრული ინფორმაცია - არ არის კრეატიული პოსტები, არ არის კრეატიული პოსტები - არ არის აქტიურობა/გაყიდვები. ამიტომ, საჭიროა ყოველთვის ამომწურავად უპასუხოთ მათ კითხვებს და გქონდეთ მუდმივი კონტაქტი, რათა თქვენმა ბრენდმა „სუნთქვა არ შეწყვიტოს“.

  • ნუ შეუშინდებით სიახლეებს

სოციალურ მედიაში უთვალავი სეგმენტია. თქვენი პროდუქტი კი შესაძლოა რამდენიმეს ერგებოდეს. თუ უკვე დიდი ხანია ერთ ხაზს ავითარებთ და იდეებიც ამოწურვის პირას დგას, ნუ შეუშინდებით ახალი (მაგალითად, პროდუქტის წარმოჩენა იუმორისტული კუთხით) ხაზის განვითარებას, რადგან ამით შესაძლოა მიაღწიოთ კიდევ ერთ ახალ სეგმენტს, აქტივობაც გაზარდოთ და ბრენდის წარმატებაც ახალ დონეზე აიყვანოთ.

თუმცა, ნებისმიერი სიახლისდა მიუხედავად, ეცადეთ შეინარჩუნოთ ბრენდის ინდივიდუალიზმი და არ დაკარგოთ ის ნიშა, რომლითაც თქვენი აუდიტორია გიცნობთ, რადგან მათი კეთილგანწყობის მოპოვება რთული საქმეა, თავის დამახსოვრება კი კიდევ უფრო რთული. შესაბამისად, ამ ძვირფასი „ნადავლის“ გამო, უკიდურეს რისკზე წასვლა არ ღირს.

  • ყურადღება მიაქციეთ მომხმარებელთა უკუკავშირს.

სოციალური ქსელების უპირველესი ფასეულობა მარტივი უკუკავშირია. მისი საშუალებით ყოველთვის იცით რას ფიქრობენ მომხმარებლები თქვენს პროდუქტებზე.  მათზე ყურადღების მიქცევითა და გათვალისწინებით ბრენდი კიდევ უფრო მოერგება მომხმარებელს, შესაბამისად, გაიზრდება გაყიდვები და წარმატების დონე.

ისიც უნდა ითქვას, რომ უარყოფითმა უკუკავშირმა არ უნდა შეგაშინოთ და ფარ-ხმალი არ უნდა დაგაყრევინოთ. პირიქით, მსგავს ფიდბექს შეხედეთ როგორც შესაძლებლობას, რომელსაც მომხმარებელი ქვეცნობიერად გთავაზობთ. თქვენი პროდუქტის გაუმჯობესება უპირატესი უნდა იყოს, ხოლო უარყოფითი უკუკავშირი ერთგვარი თასქი, რომლის შესრულებაც თქვენი მიზანია.

  • დაიჭირე საკუთარი ნიშა, იყავი განსხვავებული

როგორც სიახლეებთან აღვნიშნე, საკუთარი ნიშის შექმნა და შენარჩუნება ბრენდის ერთ-ერთი აუცილებელი პუნქტია. შეეცადეთ, რომ შექმნათ თქვენთვის დამახასიათებელი, განსხვავებული ნიშა, რადგან მომზმარებელი აფასებს ინდივიდუალიზმს და სწორედ ამით იმახსოვრებს ბრენდს.

არ მოექცეთ დიდი ბრენდების გავლენის ქვეშ და არ სცადოთ მათი „კოპირება“. მათი წარმატება არ გაძლევთ იმის გარანტიას, რომ მათი მეთოდი თქვენს ბრენდზეც ზუსტად ასეთი შედეგებით იმოქმედებს.

 სოციალური ქსელები მუდმივად ცვალებადია. ყოველთვის არის რაღაც ახალი და განსხვავებული ტრენდი, რომელსაც ფეხი უნდა აუწყოთ, რათა თქვენი ბრენდი მაქსიმალურად თანამედროვე და ეფექტური იყოს. ინტერნეტქსელზე ხშირი თვალყურის დევნებით ყოველთვის შეძლებთ ამ მიზნის მიღწევას.

2023-2024 წლების სოციალური ქსელებისა და სრულიად ინტერნეტსამყაროს მთავარი ტრენდი ხელოვნური ინტელექტია, ანუ AI, რომელმაც დედამიწის თითქმის ყველა განვითარებულ წერტილში მიაღწია და სრული გადატრიალება მოახდინა. ხელოვნური ინტელექტის მოდელი ადამიანის ტვინია, ნერვიული ქსელი, რომელსაც შეუძლია სწავლა, მსჯელობა და აბსტრაქტული აზროვნება.

აქედან გამომდინარე, ადამიანების გარკვეულ ნაწილს უჩნდება საფუძვლიანი შიში, ჩაანაცვლებს თუ არა AI ადამიანებს? თუმცა მანამ, სანამ ამ საკითხამდე მივალთ, ხელოვნური ინტელექტის წარმოშობას გადავხედოთ.

რაც არ უნდა გასაკვირი იყოს, მისი იდეა ჯერ კიდევ ანტიკურ ბერძნულ მითოლოგიაში ჩაისახა ბრინჯაოსაგან შექმნილი „ტალოსის კულტის“ სახით, რომლის მოვალეობაც კუნძული კრეტას დაცვა იყო. ამის შემდეგ პირველი პროგრამა, რომელიც ხელოვნური ინტელექტის დახმარებით მუშაობდა 1950-იან წლებში IBM-მა შექმნა.

აღსანიშნავია ისიც, რომ სწორედ ამ კომპანიამ შექმნა ის პროგრამა, რომელმაც 1997 წლის 11 მაისს გარი კასპაროვი ჭადრაკის მსოფლიო ჩემპიონატში დაამარცხა.

ახლა ეს ყველაფერი სოციალური მედიის მართვის ასპექტში განვიხილოთ. პრაქტიკულად ჩვენს დროში სოციალური პლატფორმების „მწარმოებელი“ თანამშრომების ჩანაცვლების საფრთხე მინიმალურია და ჩვენი დროის მედია მენეჯერებს ეიაი არა თუ კონკურენტად, არამედ ასისტენტად ესახებათ.

კრიტიკულ მომენტში მათთვის ხელოვნური ინტელექტი შეიძლება იმედის ხავსი იყოს, რომელსაც იქამდე ეჭიდები, სანამ მისგან „საუკეთესო სერვისს“ მიიღებ. ქოფირაითერისთვის ის იდეის წყაროს შესაძლებლობაა, გრაფიკული დიზაინერისათვის აღქმის მარტივი საშუალება და ა.შ.

თუ ინტერნეტ ქსელში „ყველაზე ცნობილ AI-ს“ მოძებნით, გაიგებთ, რომ ასეთად მიიჩნევა ჰუმანოიდი რობოტი სოფია, რომელიც 2018 წელს საქართველოსაც კი ესტუმრა. ის საუდის არაბეთის მოქალაქეა და როგორც ქართველ ჟურნალისტებთან ინტერვიუში აღნიშნა ის და მისი „ნათესავები“ ადამიანებს ეხმარებიან და რობოტების მიზანი მათი ჩანაცვლება არ არის.

მაშასადამე, XXI საუკუნეში ბრენდი ორგანიზმია, სოციალური ქსელები ტვინი, რომელიც სხვა ორგანოებს ამუშავებს, ხელოვნური ინტელექტი კი ის გარეგანი საშუალება, რომელიც ორგანიზმის სრულყოფასა და ტვინის მუშაობას ეხმარება.

Shopping Basket