კურსი მიზნად ისახავს სოციალური მედიის მართვისა და ქოფირაითინგის საფუძვლების შესწავლას. იგი მოიცავს ბიზნეს გვერდის შექმნას, სარეკლამო კამპანიების დაგეგმვასა და სამიზნე აუდიტორიის განსაზღვრის პრინციპებს. კურსი საშუალებას მისცემს სტუდენტებს, პრაქტიკული ვორქშოპების საშუალებით, შექმნან ეფექტური და საკუთარ ბიზნესზე მორგებული კამპანიები. ზემოაღნიშნულის დახმარებით, კურსის დასრულების შემდგომ, კურსდამთავრებულები დამოუკიდებლად შეძლებენ, რომ შეიმუშაონ საკომუნიკაციო და სარეკლამო სტრატეგია. გაიგებენ, როგორ უნდა გაზარდონ ბიზნესი სოციალური მედიის დახმარებით.
ნინი, 2022 წლიდან მუშაობს ედვერთაიზინგის მიმართულებით.
2023 წელს შეუერთდა ციფრულ მარკეტინგულ სააგენტო Infinity Solutions – ის გუნდს, ედვერთაიზერის პოზიციაზე.
მისი სამუშაო გამოცდილება მოიცავს ისეთ კომპანიებს, როგორიც არის: Vako Motors, Dizi Leasing, Hydro Group, ორკინი, მონოლითი, ლიკანი ჰილსი, ელიტ ფუდი და ა.შ.
ვერა, 2023 წლიდან მუშაობს ნიკო კვარაცხელიას სახელობის ფონდში.
2024 წელს შეუერთდა ციფრულ მარკეტინგულ სააგენტო Infinity Solutions-ის გუნდს, როგორც ქოფირაითერი.
მისი სამუშაო გამოცდილება მოიცავს ისეთ კომპანიებს, როგორიც არის: Vako Motors, Dizi Leasing, Hydro Group, Lisi Suites და ა.შ.
სოციალური მედია საქართველოში
ქოფირაითინგის მნიშვნელობა ბიზნესში
კონტენტის ტიპები
ბიზნეს გვერდის შექმნა და მართვა
Meta business suite ინსტრუმენტების მიმოხილვა
Business manager – ის შექმნა
ქოფის წერის პრინციპები
მომხმარებლის ინსაითი
TOV – Tone of voice
Ad account – ის შექმნა
სარეკლამო ინსტრუმენტების მიმოხილვა
როგორ შევარჩიოთ და განვსაზღვროთ სამიზნე აუდიტორია
ბრენდი და კამპანიები
ბრენდის არქეტიპები
კამპანიის გაშლა
ვორქშოპი
Awareness კამპანია
Traffic კამპანია
Engagement კამპანია
ვორქშოპი
ბრიფი
Lead კამპანია
App promotion კამპანია
Sales კამპანია
ვორქშოპი
ფინალური პროექტის წარდგენა