fbpx

სოციალური მედიის კურსი

კურსი მიზნად ისახავს სოციალური მედიის მართვისა და ქოფირაითინგის საფუძვლების შესწავლას. იგი მოიცავს ბიზნეს გვერდის შექმნას, სარეკლამო კამპანიების დაგეგმვასა და სამიზნე აუდიტორიის განსაზღვრის პრინციპებს. კურსი საშუალებას მისცემს სტუდენტებს, პრაქტიკული ვორქშოპების საშუალებით, შექმნან ეფექტური და საკუთარ ბიზნესზე მორგებული კამპანიები. ზემოაღნიშნულის დახმარებით, კურსის დასრულების შემდგომ, კურსდამთავრებულები დამოუკიდებლად შეძლებენ, რომ შეიმუშაონ საკომუნიკაციო და სარეკლამო სტრატეგია. გაიგებენ, როგორ უნდა გაზარდონ ბიზნესი სოციალური მედიის დახმარებით.

მენტორები:

.

ედვერთაიზერი

.

2023 წელს შეუერთდა ციფრულ მარკეტინგულ სააგენტო Infinity Solutions – ის გუნდს, ედვერთაიზერის პოზიციაზე.
მისი სამუშაო გამოცდილება მოიცავს ისეთ კომპანიებს, როგორიც არის: Vako Motors, Dizi Leasing, Hydro Group, ორკინი, მონოლითი, ლიკანი ჰილსი, ელიტ ფუდი და ა.შ.

.

ქოფირაითერი

.

2024 წელს შეუერთდა ციფრულ მარკეტინგულ სააგენტო Infinity Solutions-ის გუნდს, როგორც ქოფირაითერი.
მისი სამუშაო გამოცდილება მოიცავს ისეთ კომპანიებს, როგორიც არის: Vako Motors, Dizi Leasing, Hydro Group, Lisi Suites და ა.შ.

სილაბუსი

1 ლექცია:
  • სოციალური მედია საქართველოში

  • ქოფირაითინგის მნიშვნელობა ბიზნესში

  • კონტენტის ტიპები

  • ბიზნეს გვერდის შექმნა და მართვა

  • Meta business suite ინსტრუმენტების მიმოხილვა

  • Business manager – ის შექმნა

  • ქოფის წერის პრინციპები

  • მომხმარებლის ინსაითი

  • TOV – Tone of voice

  • Ad account – ის შექმნა

  • სარეკლამო ინსტრუმენტების მიმოხილვა

  • როგორ შევარჩიოთ და განვსაზღვროთ სამიზნე აუდიტორია

  • ბრენდი და კამპანიები

  • ბრენდის არქეტიპები

  • კამპანიის გაშლა

  • ვორქშოპი

  • Awareness კამპანია

  • Traffic კამპანია

  • Engagement კამპანია

  • ვორქშოპი

  • ბრიფი

  • Lead კამპანია

  • App promotion კამპანია

  • Sales კამპანია

  • ვორქშოპი

ფინალური პროექტის წარდგენა

სოციალური მედიის კურსი

Shopping Basket