seo ✅
5/5

SEO ოპტიმიზაცია​

გაათავისუფლეთ ჩვენი უნივერსალური SEO ოპტიმიზაციის უნარი, რომელიც მორგებულია ყველა ზომის ბიზნესისთვის. გაზარდეთ თქვენი ონლაინ ყოფნა ვებსაიტის დიზაინის, ელექტრონული კომერციის ფუნქციონალური და მძლავრი პროდუქტიულობის ხელსაწყოების უწყვეტი კომბინაციით. განსაცვიფრებელი ვებსაიტებიდან, რომლებიც იპყრობენ ყურადღებას ელექტრონული კომერციის მძლავრ სისტემებიდან. რომლებიც ზრდის გაყიდვებს, ჩვენი SEO ოპტიმიზაცით,საშუალებას აძლევს თქვენს ბიზნესს განვითარდეს ციფრულ ლანდშაფტში.
SEO ოპტიმიზაცია
SEO ოპტიმიზაცია
SEO ოპტიმიზაცია
SEO ოპტიმიზაცია
SEO ოპტიმიზაცია
SEO ოპტიმიზაცია
SEO ოპტიმიზაცია
ჩვენი სერვისები
01 IMAGE RE9L5F4

SEO აუდიტი უფასოდ

გაიგე... შენი ვებ საიტის პოტენციალი!

02 IMAGE RE9L5F4

SEO ოპტიმიზაცია

საძიებო სისტემის ოპტიმიზაცია

SEO ოპტიმიზაცია

გაზარდე თქვენი ონლაინ წარმატება სტრატეგიული ოპტიმიზაციით და გაზრდილი ხილვადობით
Visibility icons LW9N95Y
ეკონომი
600
/ month
Social Media icons LW9N95Y
პრემიუმი
1500
/ month
Target audience icons LW9N95Y

სტანდარტული

1000
/ month

Seo ოპტიმიზაცია (Search Engine Optimization) არის პროცესი,რომელიც მოქმედებს თქვენი ვებ საიტის ორგანულ შედეგებზე ინტერნეტ საძიებო სისტემებში, როგორიცაა: Google ,Yahoo,Yandex,Bing და ა.შ.

Seo ოპტიმიზაცია ნიშნავს სხვადასხვა ოპერაციების განხორციელებას,რისი საბოლოო შედეგიც მოწინავე პოზიციების დაკავებაა (RERP) – ზე.

ეფექტური(უნიკალური)კონტენტის განთავსება, შიდა და გარე ლინკების ეფექტურად გამოყენება(გონივრული გადანაწილება სხვადასხვა ბლოგებში),სწორი საკვანძო სიტყვების (keywords) შერჩევა და სხვა ბევრი დეტალი რის შესახებაც ვრლად ვისაუბრებთ ამ ბლოგში.

ამავდროულად,განვიხილავთ ბოლო წლების გამოცდილებას რამაც აჩვენა,მომხარებელების 72% ვებ საიტის გამოყენებს მობილურით,ამიტომ  Seo სტანდარტები ითხოვს მობულირზე მორგებულ ვებ საიტს, თუ ჩვენი ვებსაიტის მობულურ მოწყობილობებზე მორგებულია (Mobile Friendly) ეს დამატებითი ბონუსია იმისთვის რომ მოწინავე პოზიცია დავიკავოთ ძიების პროცესში.

ამ დეტალებისა და ჩვენი მონდომების გათვალისწინებით ვებ გვერდის დამზადება ხორციელდება შემდეგ ვადებში:

  • საინფორმაციო ვებ საიტის დამზადების დროა 10-15 სამუშაო დღე.
  • კორპორატიული ვებ საიტის დამზადების დროა 15-21 სამუშაო დღე.
  • ონლაინ შოპის შექმნის დროა 21-28 სამუშაო დღე.

ექსკლუზიური ვებ საიტის დამზადება და დრო განისაზღვრება მხარეთა შეთანხმებით.

Seo ოპტიმიზაცია არის ვებ-საიტის (Traffic) რაოდენობის და ხარისხის ორგანულად გაზრდის პრაქტიკა საძიებო სისტემის შედეგების მეშვეობით.იგი ხდის ხილვადს ონლაინ მაშინ,როდესაც მომხარებელი ეძებს ტერმინს თქვენი ინდუსტრიიდან

სწორად SEO ოპტიმიზაცია ეხმარება ბრენს საძიებო სისტემაში სხვაზე მაღალ  პოზიციის დაკავებაში,როგორც სანდო კომპანია.რაც კიდევ უფრო აუმჯობესებს მომხარელის გამოცდილებას თქვენი ბრენდისა და ვებ საიტის მიმართ.

მარტივად რომ წარმოვიდგინოთ ყოველივე ეს, Seo ოპტიმიზაცია დაეხმარება მომხარებელს თქვენი ვებ საიტის მოძებნაში,ხოლო თქვენ – უნიკალური მომხარებლის მოპოვებაში

ვებსაიტი როდესაც იძებნება ინტერნეტში, პოტენციური მომხარებლისთვის მომხიბლელია ეს, რადგან არ არის ის პირველი რომელმაც არჩევანი თქვენზე შეაჩერა.აქედან გამომდინარე ეფექტური ვებ საიტის ქონა აისახება თქვენი ბიზნესის წარმატებაზე.

თუმცა, ვებ საიტი ვერ იქნება წარმატებული, თუ მას ადვილად ვერ პოულობს მომხარებელი საძიებო სისტემაში ან ბევრი გადაფურცვლა მოუწია იმისათვის რომ ეპოვეთ.

SEO ოპტიმიზაცია, არა მხოლოდ სტანდარტული პროგრამული ღონისძიებაა არამედ იგი აერთიანებს ტექნიკურ და მარკეტინგულ საკითხებს, რომელიც ცდება პროგრამირების არეალს.

SEO ოპტიმიზაცია მისცემს საშუალებას მომხარებელს აღმოაჩინონ თქვენი ვებ საიტი  საძიებო სისტემაში, გადმოვიდნენ თქვენს ვებ-გვერდზე და განახორციელონ თვენთვის ღირებული მოქმედება როგორციაა : პროდუქტის ან სერვისის გაყიდვა რომელსაც თქვენ სთავაზობთ

SEO ოპტიმიზაცია არის ყველაზე სწორი ინვესტიცია თქვენი ციფრული ბიზნესისთვის,ვინაიდან ძიების პროცესი ხდება ყოველგავრი დანახარჯების გარეშე (Organic) ორგანულად.

მაშასადამე შევაჯამოთ, ეფექტური SEO ოპტიმიზაცია,თქვენი ბიზნესის ვებ საიტს გახდის ძიებადს (Top 3 Result)- ში რაც უთუოდ გაზრიდ თქვენი ბიზნესის ცნობადობას,სანდოობასა და შემოსავალს.

ამ დეტალებისა და ჩვენი მონდომების გათვალისწინებით ვებ გვერდის დამზადება ხორციელდება შემდეგ ვადებში:

  • საინფორმაციო ვებ საიტის დამზადების დროა 10-15 სამუშაო დღე.
  • კორპორატიული ვებ საიტის დამზადების დროა 15-21 სამუშაო დღე.
  • ონლაინ შოპის შექმნის დროა 21-28 სამუშაო დღე.

ექსკლუზიური ვებ საიტის დამზადება და დრო განისაზღვრება მხარეთა შეთანხმებით.

  • გაყიდვების ზრდა
  • ბრენდის ცნობადობის ზრდა
  • ხელმისაწვდომობა და ხილვადობა
  • ლოიალური მომხარებლის შემოკრება
  • ბევრი აუთვისებელი საძიებო სეგმენტი
  • რეკლამა 24/7
  • გაყიდვების პროცესის გამარტივება
  • ბიზნესის სტიმულირება
მიუხედავად იმისა,რომ საკვანძო სიტყვები აღარ არის ერთადერთი, Seo ოპტიმიზაციის ტექნიკა,რომელიც მნიშვნელოვანია მაინც გადამწყვეტ როლს ასრულებს თქვენი ვებ საიტის საძიებო სისტემის რეიტინგისთვის.

როდესაც საკვანძო სიტყვებზე ვსაუბრობთ(keywords),ჩვენ ვგულისხმობთ კონკრეტულ სიტყვებს ან ფრაზებს,ის ქივორდები რომელიც რამდენიმე სიტყვისგან შედგება გრძელკუდა ქივორდებს უწოდებენ(long tale keywords) და რომლებსაც პოტენციური მომხარებლები იყენებენ თქვენი ვებ საიტის ან მასთან დაკავშირებული პრუდიქტის ძიებისას.

სწორი საკვანძო სიტყვების შერჩევა, ცხადია, მოითხოვს გულმოდგინე კვლევას და უფასო SEO აუდიტს. ამ შემთხვევაში მნიშვნელოვანია მიზნად დაისახოთ მაღალი მოცულობის რეიტინგები და დაბალი კონკურენცია.

დაბალი კონკურენცია ახასიათებს ე.წ გრძელკუდა საკვანძო სიტყვებს რასაც იყენებენ ახლად დაწყებული ბიზნესები, რათა მათი ვებსაიტი გამოჩნდეს სერფზე როდესაც გამყარდებიან გრძელკუდა საკვანძო სიტყვებზე შემდეგ გადადიან საშუალო და რთულ საკვანძო სიტყვებზე, რაც უმარტივებთ SEO კონკურენციას.

Google- ბიზნესებს მომხარებლების წინაშე ძალიან დაბალი დანახარჯებით თავის წარმოჩენის შესაძლებლობას აძლეს.

დღევანდელ რეალობაში,ფართო საზოგადოებისთვის ინფორმაციის მისაწოდებლად საერთოდ არ არის კოლოსალური თანხების დახარჯვა საჭირო, გაცილებით მნიშვნელოვანია ჩვენი ვებსაიტის ოპტიმიზაცია რისი მეშვეობითაც სამიზნე მომხარებელს წარვუდგენთ ბრენდს.

მოწინავე პოზიციების დაკავება კომპანიებს აძლევს შესაძლებლობას გრძელვადიან პერსპექტივაში გააცნოს თავი მომხარებელს და ამით მიიღოს სარგებელი.

მთავარი მიზეზი, რის გამოც საძიებო სისტემის მოწინავე პოზიციებზე უნდა მოხვდეთ, გაზრდილი ცნობადობა და გასამაგებული გაყიდვებია.(SERP)-ზე პირველ პოზიციაზე მყოფი ვებსაიტის (traffic) სხვა დანარჩენებზე ბევრად მეტია, ხშირ შემთხვევაში 2-ჯერ მეტიც კი. ეს ნიშნავს რომ ამ მაჩვენებლით 2-ჯერ მეტ ადამიანს წარმოუჩინა თავისი ბიზნესი რაც თავისთავად შეუძლია აქციოს მყიდველებად. ეს სწორი SEO ოპტიმიზაციაა.

ონლაინ გაყიდვების წარმატება მეტწილად ვებსაიტის  სწორად შედგენილ შესყიდვის პროცესზეა დამოკიდებული,რამდენად მორგებულია მობილურებზე,როგორ გამოცდლებას ტოვებენ მომხარებლები,გადახდის სისტემა როგორია და ა.შ.

ამ პროცესის წარმატებულად დაგვირგვინებისთვის კი SEO ოპტიმიზაცია ერთ-ერთი ყველაზე ეფექტური საშუალებაა.

On page SEO ოპტიმიზაცია მოიცავს ვებსაიტის კონტენტის ოპტიმიზაციას,როგორიცაა,მეტა სათაურებისა და მეტა წარწერების გამართვას(meta title & meta description) ამასთან შესაბამის გამართულ კონტენტს რომელიც შიდა გადალინკვებით იქნება დაკავშირებული სხვადასხვა გვერდებთან თემატიკიდან გამომდინარე. On-page ასპექტების გამოყენება ერთ-ერთი და პირველი საშუალებაა seo ოპტიმიზაციის დასაწყებად.

On-page SEO შედეგად, მივიღებთ გამართული ტიპის კონტენტს, რომლის მიზანია გრძელვადიან პერსპექტივაში ვებგვერდის ტრაფიკის ორგანულად ზრდა,ამის მიღწევა შესაძლებელია თუ თქვენს ვებგვერდზე არსებულ ტექსტში სწორად იქნება გამოყენებული შესაბამისი  სიტყვები, ფრაზები, თეგები და სხვა, ამავდროულად მომხმარებლის მოსახიბლად კონტენტი შინაარსობრივად უნდა იყოს საინტერესო. სწორად ვებსაიტზე არსებული ტექსტები ეხმარება გუგლს შეაფასოს თქვენი გვერდი და მომხმარებელიც თქვენთან გადმოამისამართოს.

რეალურად, სტატიის ვებსაიტზე განთავება აღარ არის  საკმარისი შედეგის მისარებად. შესაძლოა, მართლაც იდეალური ბლოგი შექმნათ, მაგრამ თუ ვერავინ შეამჩნია მისი ღირებულება ნულს უდრის. მიზანი ხომ აუდიტორიის შემოკრებაა ბრენდის ირგვლივ გრძელვადიან პერსპექტივაში?!

პრაქტიკა აჩვენებს, რომ Google-ი აანალიზებს იმ ინფორმაცია, რომელიც განთავსებულია კონკრეტულ საიტზე, ამოწმებს მისი სათაურის შესაბამისობას შიგთავსთან და სხვა. იმისათვის რომ Google-ის კრიტერიუმები დააკმაყოფილოთ და რეიტინგით კონკურენტებს გადაუსწროთ აუცილებელია, რომ სწორედ შეარჩიოთ, განალაგოთ ვებსაიტის ინფორმაცია, ტექსტები და სიტყვები.

ვებგვერდის კონტენტის ოპტიმიზაციისთვის ეფექტური და საყოველთაოდ აღიარებული მეთოდია ბლოგების წერა, სადაც კომბინირებულად გამოვიყენებთ სწორად შერცეულ საკვანძო სიტყვებს და მოვახდენთ მასში ინტეგრაციას.

Off-page SEO ოპტიმიზაცია მოიცავს ბექლინკების მოძიებას ჩვენთვის რელევანტური და მაღალი დომეინის მქონე ვებსაიტებიდან, ასევე ჩვენი ვებსაიტის დომეინის ავტორიტეტისთვის, ასევე Google Business Profile -ის გამართვას.ეს მცირე ნწაილია იმისა თუ რისგან შედგება Off page Seo თუმცა ამაზე ვრცლად ვისაუბრებთ სხვა ბლოგებში რომელიც შეგიძლიათ მოიძიოთ ჩვენს ვებსაიტზე .

საბოლოო ჯამში ,Off page აქტივობების ჩართვა SEO სტრატეგიებში საშუალებას მოგცემთ მიიღოთ უფრო მეტი სარგებელი თქვენი ვებსაიტისგან

On page SEO ოპტიმიზაცია მოიცავს ვებსაიტის კონტენტის ოპტიმიზაციას,როგორიცაა,მეტა სათაურებისა და მეტა წარწერების გამართვას(meta title & meta description) ამასთან შესაბამის გამართულ კონტენტს რომელიც შიდა გადალინკვებით იქნება დაკავშირებული სხვადასხვა გვერდებთან თემატიკიდან გამომდინარე. On-page ასპექტების გამოყენება ერთ-ერთი და პირველი საშუალებაა seo ოპტიმიზაციის დასაწყებად.

On-page SEO შედეგად, მივიღებთ გამართული ტიპის კონტენტს, რომლის მიზანია გრძელვადიან პერსპექტივაში ვებგვერდის ტრაფიკის ორგანულად ზრდა,ამის მიღწევა შესაძლებელია თუ თქვენს ვებგვერდზე არსებულ ტექსტში სწორად იქნება გამოყენებული შესაბამისი  სიტყვები, ფრაზები, თეგები და სხვა, ამავდროულად მომხმარებლის მოსახიბლად კონტენტი შინაარსობრივად უნდა იყოს საინტერესო. სწორად ვებსაიტზე არსებული ტექსტები ეხმარება გუგლს შეაფასოს თქვენი გვერდი და მომხმარებელიც თქვენთან გადმოამისამართოს.

რეალურად, სტატიის ვებსაიტზე განთავება აღარ არის  საკმარისი შედეგის მისარებად. შესაძლოა, მართლაც იდეალური ბლოგი შექმნათ, მაგრამ თუ ვერავინ შეამჩნია მისი ღირებულება ნულს უდრის. მიზანი ხომ აუდიტორიის შემოკრებაა ბრენდის ირგვლივ გრძელვადიან პერსპექტივაში?!

პრაქტიკა აჩვენებს, რომ Google-ი აანალიზებს იმ ინფორმაცია, რომელიც განთავსებულია კონკრეტულ საიტზე, ამოწმებს მისი სათაურის შესაბამისობას შიგთავსთან და სხვა. იმისათვის რომ Google-ის კრიტერიუმები დააკმაყოფილოთ და რეიტინგით კონკურენტებს გადაუსწროთ აუცილებელია, რომ სწორედ შეარჩიოთ, განალაგოთ ვებსაიტის ინფორმაცია, ტექსტები და სიტყვები.

ვებგვერდის კონტენტის ოპტიმიზაციისთვის ეფექტური და საყოველთაოდ აღიარებული მეთოდია ბლოგების წერა, სადაც კომბინირებულად გამოვიყენებთ სწორად შერცეულ საკვანძო სიტყვებს და მოვახდენთ მასში ინტეგრაციას.

Off-page SEO ოპტიმიზაცია მოიცავს ბექლინკების მოძიებას ჩვენთვის რელევანტური და მაღალი დომეინის მქონე ვებსაიტებიდან, ასევე ჩვენი ვებსაიტის დომეინის ავტორიტეტისთვის, ასევე Google Business Profile -ის გამართვას.ეს მცირე ნწაილია იმისა თუ რისგან შედგება Off page Seo თუმცა ამაზე ვრცლად ვისაუბრებთ სხვა ბლოგებში რომელიც შეგიძლიათ მოიძიოთ ჩვენს ვებსაიტზე .

საბოლოო ჯამში ,Off page აქტივობების ჩართვა SEO სტრატეგიებში საშუალებას მოგცემთ მიიღოთ უფრო მეტი სარგებელი თქვენი ვებსაიტისგან

ციფრულ სამყაროში , ონლაინ სივრცეში ხილვადობა ნებისმიერი ზომის ბიზნესის წარმატების ერთ-ერთი მთავარი საწინდარია. მომხმარებლები სულ უფრო ხშირად მიმართავენ საძიებო სისტემებს ადგილობრივი ბიზნესისა და სერვისების მისაღებად.

ამიტომ, კონკურენტებისგან გამორჩევა სულ უფრო რთული ხდება. ერთ-ერთი seo სტრატეგია, რომელსაც შეუძლია მნიშვნელოვნად გაზარდოს ბიზნესის ცნობადობა, ხილვადობა და საბოლოო ჯამში მოგება, არის ლოკალური seo

და მაინც, რა არის ლოკალური SEO ოპტიმიზაცია და რატომ არის ის გადამწყვეტი იმ ბიზნესებისთვის, რომლებსაც სურთ გავლენა იქონიოს ადგილობრივ ბაზარზე?

ლოკალური SEO არის ბიზნესის საძიებო სისტემებში ოპტიმიზაციის ერთ-ერთი მიმდინარეობა, რომლის მთავარი მიზანია, რომ პოტენციურ მომხმარებელს დავხვდეთ სწორ დროს სწორ ადგილას, მაშტაბური SEO-სგან განსხვავებით, ადგილობრივი საძიებო სისტემების ოპტიმიზაცია ერთგვარად “ავიწროებს” კონკურენციას და ფოკუსირდება იმ მომხმარებლებზე, რომლებიც კონკრეტულ ლოკაციაზე ეძებენ სასურველ სერვისს.

რაც დრო გადის ლოკალური seo-ს პროცნიპები უფროდაუფრო იხვეწება რაც თავისთავად პროფესიულ მიდგომას საჭიროებს, ამაზე ვრცლად ცალკე ბლოგში ვისაუბრებთ, სადაც მაქიმალურად დეტალურად იქნება განმარტებული მისი მიდგომები და სპეციფიკა

ეს ტერმინები დამკვიდრდა 80-90 იანი წლებში ბოევიკის ჟანრის ფილმში როდესაც შავი ქუდით(Black Hat) ბოროტი პერსონაჟი იყო ხოლო თეთრი ქუდით(White hat) კეთილი.

აქაც დაახლოებით ასე ხდება :

White hat SEO ხელმძღვანელობს იმ სესებით თუ რა წესები და მოთხოვნები აქვს ამა თუ იმ საძიებო სისტემას ,ზოგ შემთხვევაში ერთი კრიტერიუმებით აფასებს ყველა და გვეუბნება რომ უნდა შევქმნათ უნიკალური კონტენტი, არ ვეცადოთ მოვატყუოთ ალგორითმი,შევქმნათ ისეთი კონტენტი რომ მომხარებელს გაუმარტივოს ძიების პროცესი,ვებსაიტი იყოს მორგებული მობილურებზე და ა.შ

Black Hat SEO არ ემორცილება საძიებო სიტემის გაიდლაინებს ის ხშირად ყიდულობს სხვადა სხვა ავტორიტეტული ვებსაიტებიდან ლინკებს რითაც თავისი ვებსაიტის დომეინის ავტორიტეტს იმაღლებს, იპარავს კონტენტს და მას ანთავსებს თავის ვებ საიტზე,შესაძლებელია გამოიყენოს (Hacking)-ი

ლოგიკურია ჩნდება კითხვა რატომ აკეთებს თითოეული მათგანი ამას?იქიდან გამომდინარე რომ seo ოპტიმიზაცია არის დროში გაწელილი ქმედება, რომელსაც დიდი დროის შემდეგ მოყვება შედეგი.

დამეთანხმებით რომ ლოდინი ცოტა უსიამოვნო მდგოარეობა როდესაც ყველა ამ ნიუანსის გათვალისწინებით რაზეც ამ ბლოგში ვისააუბრეთ (White hat) ცდილობს გამართოს ვებსაიტი  რომელის შედეგიც ერთ კვირაში ან ერთ თვეში არ ჩანს.

ამ შემთხვევაში ცოტა მოტივაციაც გვიქრება თუმცა მოპოვებული პოზიცია ნამდვილად ტკბილია და რალური, რადგან როგორც ჩვენ დაგვჭირდა დროის და ენერგიის გაწევა ამ პოზიციის დასაკავებლად ჩვენ კონკურენტსაც არანაკლები შრომა მოუწევს ჩვენი პოზიციიდან ჩამოგდებისთის

(Black Hat) ეს არ აწუხებს რადგან ის ნაყიდი ბექლინკებითსხვადასხვა საიტებიდან ასევე კონტენტის მოპარვით ზოგავს დროს და ენერგიას  რის შემდეგადაც რჩება დრო რომ მის კონკურენტებს მოპაროს კონტენტი და მისი ვებსაიტი მუდმივად განახლებადი იყოს, მან იცის რომ ეს მოსწონს საძიებო სიტემად და დააწინაურებს ასე მოკლე დროში აღწევს შედეგს

ვიდრე გადაწყვეტილებას მიიღებთ რომელ ხერხს მიმართოთ, Google-ს ჯარიმებზე მოგიყვებით (ეს ჯარიმა არ ეხება ადმინისტაციულ ჯარიმებს ამის გამო სასამართლოში არავის არ იხმობენ)ის ვინ მიმართავდა Black Hat -ს Google-მა თითოეული მათგანი (დააპენალტა) გააქრო საძიებო სისტემიდან სამუდამოდ, ხოლო ის ვინც იყენებდა White Hat -ს მათ დაიკავეს მოწინავე პოზიციები

უფრო მსუბუქი სასჯელებიც არსებობს Black Hat-ის შემთხვევაში გააჩნია ვებსაიტის დანაშაულს ზოგჯერ 10-20 პოზიციით დაბლა ჩაჩოჩებასაც გულისხმობს. ამ შემთხვევაში შესაძლებელია დაიბრუნოთ პოზიციები თუმცა (SERP)-იდან გამქრალი ვებსაიტი ვერასოდეს დაბრუნდება საძიებო სისტემაში

მიმოხილვის შემდეგ, თუ რა არის საძიებო სისტემის ოპტიმიზაცია და რატომ არის იგი მნიშვნელოვანი – გაითვალისწინეთ, რომ SEO ოპტიმიზაცია უნდა განიხილებოდეს, როგორც პოზიტიური პრაქტიკა გრძელვადიანი სარგებლით და არა ზუსტი მეცნიერება მყისიერი შედეგებით.

თქვენი რეიტინგები დიდწილად იმაზეც არის დამოკიდებული თუ ვის უწევთ კონკურენციას, რამდენად მოთხოვნადია პროდუქტი და რამდენ წლიანი გამოცდილება გაქვთ ბაზარზე.

თუკი საბოლოოდ გადაწყვიტეთ თქვენი ვებ-გვერდისთვის SEO ოპტიმიზაციას, დაუკავშირდით ‘ინფინიტის’ გუნდს, ჩვენ გთავაზობთ უფასო სეო აუდიტს რის შემდეგაც ჩვენ გაგიწიოთ ფუნდამენტალური საკვანძო სიტყვების ფართო კვლევა რომელიც შეესაბამება თქვენს ინდუსტრიას. მიანდეთ ბრენდის განვითარებაზე ზრუნვა პროფესიონალებს!

იხილე ჩვენი ბლოგები
Facebook
LinkedIn

SEO აუდიტი უფასოდ

დაგვიტოვე შენი მონაცემები და გაიგე... შენი ვებ საიტის პოტენციალი!
Shopping Basket